וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקיפים ומרזים: הסלבס ששומרים על הפיגורה

13.10.2017 / 0:04

אז זהו, עכשיו שאחרי החגים כבר ממש כאן, ורגע אחרי שכולכם עשיתם הקפות, לא מתוך אמונה אלא בשביל להוריד את כל הקלוריות שדפקתם בסוכה – קבלו את המצעד של האנשים שעושים הקפות כל השנה. בכל זאת, צריך לשמור על הגזרה

אילוסטרציה

אל המקום החמישי, מגיע הסלב הגאה התורן, הלא הוא דניאל מורשת, שרק יצא לאחרונה מהארון אבל גם נכנס לנעלי האימון שלו, כך שתוכלו למצוא אותו מדי פעם מתאמן בסטודיו בו מתאמנות שלומית מלכה והסקוואד שלה. כי אם להזיע, אז בסטייל.

מי עשה את המהפך הגדול ביותר? רכלו לנו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרימה! דניאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום הרביעי נמצאת חברתו של מורשת לסטודיו המייזע, אגם רודברג, שלאחרונה נצפית יותר ויותר עם שלומית מלכה, לירן כוהנר ושביט ויזל בשעות אימונים מפרכות, בהן היא גם לא מתביישת להזיע ולהתנשף בכבדות. מי אמר שאי אפשר להזיע ולהיות יפה?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזיעה ויפה. אגם/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום השלישי נמצא הגבר הלוהט של הביצה, יהודה לוי, שהבין שבשביל לעמוד בתחרות מול הדור הצעיר ולנצח, ובגדול! זה לא מספיק רק לאחוז בטופמודל דקיקה והורסת, אלא לשמור גם על הפיגורה. אז הוא נכנס למשטר תזונה מיוחד ואימונים מפרכים. אולי כדאי שייקח מנינט את התפריט שלה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יס מן. יהודה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל המקום השני והמכובד מגיעה האישה, הפה הגדול, האינסטגרם והעקבים – ניקול ראידמן, שלמרות שהיא עושה הליכות ומתאמנת אצל מאמן כושר פרטי, נראה שהיא יותר נהנית מתיעוד הדברים ובעיקר השטויות שהיא עושה תוך כדי האימון מאשר האימון עצמו. בכל זאת, עם הכסף שיש לה – היא יכולה לקנות לעצמה פיגורה חדשה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה זה נראה אחרי אימון? ניקול/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל המקום הראשון, מגיעה מי שעשתה את המהפך הגדול ביותר בשנה האחרונה, כוכבת הריאליטי והסאנשיין הנצחית, ליהיא גרינר, שנכנסה למשטר דיאטתי חזק פלוס אימונים מפרכים. אם לא די בכך, היא הפכה את זה גם למקצוע, כך שבימים אלו אתם יכולים ליהנות מסדנאות שהיא מעבירה בנושא תזונה נכונה ושמירה על הגזרה. ואם אתם רוצים להיראות כמוה, פשוט, עשו לייק לקבוצת הפייסבוק שהיא פתחה. או שפשוט תסתמו את הפה!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתאמנת ושומרת על הבייבי. ליהיא/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully