וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקפות: הסלבס שמסתובבים הכי הרבה בעולם, בסטייל!

וואלה! סלבס I צילום: אינסטגרם

12.10.2017 / 1:10

לא מעט אנשים נוסעים באופן קבוע לחופשות מפנקות מעבר לים, אך ישנם סלבס מיוחסים שמחתימים דרכון קצת יותר מהאדם הממוצע, ודואגים לתעד זאת בצורה הכי מעוררת קנאה שיש. וואלה! סלבס ירוקה מקנאה

אילוסטרציה

הכתבה הבאה היא לצורך המשפט: "כי תמונה אחת שווה אלף מילים" . כמה פעמם גללתם את דף האינסטגרם שלכם ונתקלתם בתמונות של מפורסמים כשהם מטיילים מסביב לעולם? נוחתים בלוקיישנים הכי שווים שיש, ובעקרוןן גורמים לכם לרצות דקה אחרי זה לארוז מזוודה ולטוס בעקבותיהם? ישנם הרבה סלבס שטסים להתאוורר בחו"ל אבל יש כמה מיוחדים שעושים זאת ממש כמו שצריך. קבלו את מצעד המפורסמים שמקיפים את העולם בסטייל:

למי לדעתכם יש את סגנון החיים הכי מפנק? רכלו בפייס

אסתי גינזבורג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדוגמנית ההריונית, אסתי גינזבורג, שנשואה לאיש העסקים, עדי קייזמן, נוהגת לצאת לחופשות מפנקות על בסיס קבוע. ועל אף שלא מעלה תיעוד שוטף לאינסטגרם, כשזה כבר קורה - כל תמונה בצבע. בין אם זה לשכב על חוף הים במיקונוס, לצאת לג'ט סקי, להתנייד ממקום למקום בכלי תחבורה סטנדרטי - מסוק, ולהנות מחופים אקזוטיים, הכל קורה בקלנדר של היפהפייה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

ניקול ראידמן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרבה אנשים יוצאים לחופשות, זה לא כזה הישג נדיר, אבל אף אחד לא עושה את זה כמו ניקול ראידמן. מלונות 5 כוכבים דה לקס וצפונה זה מאסט, 70 מזוודות מאובזרות בלוק מתאים לכל שעה ביום, ונני צמודה לילדים כמובן. ראידמן נוהגת לפקוד את דלפק הביזנס בשדה התעופה מינימום פעם בחודש ונראה כי היעד החביב עליה הוא אירופה הקרירה, עם דגש על פריז כמובן, בכל זאת - קוטור!

גפן ברקאי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השחקן עם המראה הענוג הוא ללא ספק המטייל שעושה את זה עם הכי הרבה סטייל. בלי שואו אוף מיותר, משוטט גפן ברקאי ברחבי העולם ודואג לתעד את הכל בדיוק מושלם שלחלוטין משקף את הנפש האומנותית שלו.

אור דניאל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתם וודאי זוכרים את הבלונדינית הלוהטת הזאת מימי "האח הגדול", אבל היום קראו לה- סינדרלה. אור דניאל זכתה בפיס, התחתנה עם הטייקון הצרפתי ארנו טירה, ומאז האינסטגרם שלה הוא הדבר הכי מעורר קנאה שתביטו בו בחיים שלכם. יחד עם בנם המושלם מטיילים השלושה ברחבי העולם ומחתימים דרכון באופן תדיר ביפן, הפיליפינים, האיים המלדיביים, צרפת וכל אי אחר שתחפצו בו. ערוץ החיים הטובים זה כאן.

אורי פפר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השחקן המסוקס, אורי פפר, שמנהל זוגיות של שנים עם היפהפייה, יעל גולדמן, חי כבר תקופה על קו ישראל – ארה"ב בניסיון להצליח בקריירת המשחק מעבר לים וללכת בעבקות חברתו, הוונדר וומן, גל גדות. לאור העובדה שהנסיעות מאלצות אותו לבלות זמן רב הרחק מאשתו ובנותיו המתוקות, משתדל פפר לפנק אותן בשלל טיולים מהנים ברחבי הגלובוס, ולתעד הכל לאינסטגרם השווה שלו.

לירן כוהנר

לירן כוהנר. אילן ורד, מערכת וואלה! NEWS
לירן כוהנר/מערכת וואלה! NEWS, אילן ורד

אצל הדוגמנית עם הגוף המושלם, לירן כוהנר, מרגיש כי כל תמונה ברשתות החברתיות היא סוג של גלויה למזכרת. גם ברגעים שהיא מבלה בארץ הקודש זה פתאום נראה כמו יעד אקזוטי. לצד בעלה הפוטוגני, גיא גיאור, מטיילים השניים בעולם, משתזפים בחופים לבנים, מתכרבלים באירופה הקרירה, ומדגמנים זוגיות לתפארת. אתם יכולים לקנא, זה בסדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully