וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הסכסוכים שעשו לכם את השנה האחרונה

29.9.2017 / 0:05

מה קרה בין אביחי אוחנה, מעיין אשכנזי ואורנה דנינו? למה מיה דגן כועסת על ביבי? מה בן אל תבורי רוצה מאמא שלו? למה קורין גדעון כועסת על ליהיא גרינר? ואיזה חתול שחור עבר בין אביב גפן לאייל גולן? כל הסכסוכים שעשו לכם את השנה האחרונה - וואלה! סלבס רושמת בהקפה

אילוסטרציה

במקום החמישי נמצאת השלישייה שכולנו כבר כמעט והספקנו לשכוח, הלא היא שלישיית אביחי אוחנה, מעיין אשכנזי ואורנה דנינו. על פי הדיווח, לאחר היציאה מבית האח הגדול, פגשה אחייניתה של אורנה את מעיין וביקשה ממנה סלפי תוך שהיא מיידעת אותה כי היא האחיינית של אורנה. מעיין, כך על פי הטענות, התעלמה מהבקשה והמשיכה בדרכה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר סלפי? אביחי, מעיין ואורנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום הרביעי נמצא ריב חד צדדי, כי ככה זה כשמיה דגן – כמו לא מעט מהתושבים בישראל – כועסים על ראש הממשלה שלהם. אלא שבניגוד לאמנים אחרים, הגברת מצחיקונת לא חוששת להביע את דעתה קבל עם ואינסטגרם כשהיא מעלה פוסטים זועמים על התנהלותו של בנימין נתניהו.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מתחברת. מיה וביבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל המקום השלישי מגיע סכסוך משפחתי, וכן, ניחשתם נכון – שוב במשפחת תבורי, רק שהפעם מדובר בבן אל תבורי ואמא אביבה, זאת לאחר שבבת המצווה של אחות של בן אל, הבטיחה האמא כי לא תהיה תקשורת. אממה, הדבר דלף וצלמי הפפראצי פקדו את המקום רק בשביל לתעד את הריב הלא נעים בין הבן לאמו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין כמו אמא. בן אל ואביבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום השני נמצא סכסוך עם אג'נדה בריאותית, ככה זה כשקורין גדעון מחליטה לא להישאר חייבת ולפתוח פה על הגברת ליהיא גרינר שסיפרה על שיטות ההרזיה הלא בריאות שנהגה לעשות. קורין התקילה את ליהיא בשאלות קשות בשידור חי, גרינר לא שתקה ואמרה לה שתתן לה לדבר והצופים נהנו מריב חתולות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיטות לא שיטות. קורין וליהיא/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואנחנו במקום הראשון ששמור איך לא לאביב גפן ואייל גולן. מצד אחד: אביב גפן מתראיין למגזין סופ"ש ואומר כי "מה שמפריד בינו למחמוד דרוויש זה ברית מילה ורני רהב". גולן, אחד שלא נשאר חייב מפרסם פוסט נוקב בו אמר שמבחינתו המקבילה של גפן היא חנין זועבי כי שניהם עוכרי ישראל, שונאי צה"ל והדבר שמבדיל ביניהם הוא הרווח שיש לאביב בשיניים. "אה כן, וששניהם גם מכוערים!"

פרויקט סכסוכים. מערכת וואלה! NEWS
למי הם דומים? אביב ואייל/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully