וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברכות לבביות: מה הכוכבים מאחלים לכם בשנה החדשה? צפו

ארבל אברמוב

20.9.2017 / 5:12

לקראת החג, שלומית מלכה, גלית גוטמן, עמרי בן נתן ועוד כמה מהכוכבים הגדולים של הביצה המקומית התייצבו מול המצלמה - רק כדי לפרגן לכל עם ישראל איחולים אישיים מרגשים לשנה הבאה. וואלה! סלבס איגרת ברכה

צילום: עידו שחם, מאצ'י הוף, דייב שחר

בשנה הבאה נשב על המרפסת ונספור ציפורים בודדות? כי על פי כמה מהכוכבים הגדולים של תעשיית הבידור בישראל, יש עוד כמה דברים שעל העם הנבחר לעשות לקראת השנה שמתחילה לה בשיר. זה לפחות מה שאמרו מול המצלמה של וואלה! סלבס, שביקשה מאלה שאתם אוהבים לשמוע שרים, לצפות על המסך ולקרוא עליהם רכילות - שיברכו את הגולשים לקראת תשע"ח, באיחולים לבביים, מינוס איגרת נהדרת.

אז ככה, גלית גוטמן רוצה שרק "נהיה שמחים. אני חושבת שזה המצרך הכי יקר שיש היום", כאשר משי קליינשטיין מקווה שכל אחד ואחת יוכל "לקום כל בוקר ולראות מה יש לנו ולא מה שאין לנו". השחקנית הילה סעדה מפרגנת ב"עשייה רבה, יצירה ואהבה מדויקת", בעוד ששי מיקה יפרח מקווה ש"תהיו מוקפת באנשים טובים", ממש כמו אניה בוקשטיין שמקווה ש"נהיה עם המשפחה ונתעסק רק במה שחשוב בשנה הטובה".


אחלו לחברים של וואלה! סלבס שנה טובה בפייסבוק

איחולים סלבס שנת תשע"ח. מערכת וואלה! NEWS
איחולים סלבס שנת תשע"ח/מערכת וואלה! NEWS

השורד במיל' שגיא ברייטנר, רוצה ש"תהיה שנה מגוונת, עם מטרות חדשות ושקט נפשי". השחקנית דר זוזובסקי מקווה ל"שנה של פריחה עשייה. תגשימו את החלומות שלכם ותלכו אחרי הלב שלכם - ומה שאתם מאמינים בו", בעוד שהאיט גירל דנה זרמון שולחת איחולים ל"הצלחה בכל דבר, בכלכלה בפוריות, באהבה, הצלחה רגשית ומשפחתית".

עם זאת הברכה הנפוצה ביותר היתה גם המובנת ביותר מאליה - בריאות. שלומית מלכה, שעברה דרמה לא קטנה בקיץ האחרון, איחלה שלמות פיזית (כפול שלוש), בעוד שעמרי בן נתן מקווה "שנהיה בריאים ושלמים", או כפי שמלי לוי הבהירה, "בריאות, כל השאר בא לבד". נכון מאוד.


וואלה! סלבס מאחלת לכם חג שמח ומתוק עם המון דבש. צהוב, כמו שהיא אוהבת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שגיא ברייטנר. ניר פקין
שקט נפשי, כן? שגיא ברייטנר/ניר פקין
דר זוזובסקי. ניר פקין
לכו אחרי הלב. דר זוזובסקי/ניר פקין
שי מיקה יפרח. אור גפן, ניר פקין
תהיו מוקפת באנשים טובים. שי מיקה יפרח/ניר פקין, אור גפן
עמרי בן נתן. דייב שחר
שנהיה בריאים ושלמים. עמרי בן נתן/דייב שחר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully