וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: שלוש פרידות וחתונה אחת עשו לכם את השנה

22.9.2017 / 4:22

הטרגדיה של השנה, הפרידות שהשאירו אתכם המומים, האירוסים המפתיעים, החתונה השווה ביותר, וכמובן, ההיריון שהסעיר מדינה שלמה - כל האירועים שעשו לכם את השנה האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

עיבוד תמונה

רגע לפני שהשנה העברית החדשה מתחילה, הגיע הזמן לסכם את השנה שעברה. ואיך לומר, היא הייתה מאוד מאוד עמוסה.

נתחיל עם הטרגדיה של השנה, הלא היא מותו העצוב והפתאומי של אמיר פרישר גוטמן. כזכור, גוטמן נלחם במחלת הסרטן ואף עבר הקרנות רק בשביל לגלות שחלה טעות והוא לא חולה. שנה לאחר הגילוי המרעיש – חגג הכוכב את הניצחון שלו במסיבת חוף עם חבריו, שהסתיימה בטביעה של גוטמן שניסה להציל את אחיינית שלו מהים הסוער. לאחר 24 שעות, מדינה שלמה התאבלה על לכתו בטרם עת של הכוכב. יהיה זכרו ברוך

מיכל אמדורסקי, אמיר פרישר גוטמן. אינסטגרם, אתר רשמי
התמונה האחרונה. אמיר ומיכל/אתר רשמי, אינסטגרם

נמשיך עם עוד חדשות לא משמחות, הפעם עם הפרידות המדוברות של השנה. כולם היו בהלם כשאגם רודברג וגל אמיתי הודיעו על פרידה זאת לאחר שהתארסו, עוד יותר בהלם כשרוסלנה רודינה ואייל גולן הודיעו על פירוק החבילה שנתיים וחצי לאחר שהביאו את בנם המשותף, יאן. אך נראה שמה שהשאיר את התעשייה עם פה פעור הייתה הפרידה, שכמובן פורסמה לראשונה בוואלה! סלבס, של ג'ודי שלום ניר מוזס ובעלה ב-24 השנים האחרונות, סילבן שלום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ג'ודי שלום ניר מוזס, סילבן שלום. ניר פקין
אחרי 24 שנים. ג'ודי וסילבן/ניר פקין

יאללה, בואו נעבור לקצת חדשות טובות, קבלו את האירוסים של השנה, כי לא בכל יום במאי עם שם בינלאומי מחליט לכרוע ברך ולהציע נישואים לכוכבת מקומית, מדובר כמובן בקוונטין טרנטינו ודניאלה פיק, שדי הפתיעו את העולם כולו לאחר שעשו קאמבק שהסתיים בהצעת נישואים מרגשת ואפילו מסיבת אירוסים ממש כאן בישראל הקטנה.

דניאלה פיק, קוונטין טרנטינו. ניר פקין
מאורסת, מאורסת, מאורסת דניאלה וקוונטין/ניר פקין

ומאירוסים, איך לא – לחתונת השנה, שאתם בטח כבר מצליחים לנצח, שייכת לזוג הכי יפה והכי מלכותי של ישראל, יהודה לוי ושלומית מלכה, שהצליחו להעפיל על כל החתונות שהתרחשו השנה או בעשור האחרון כשגרמו לכל החברים והחברות להגיע עד לצפון הארץ, שם התחתנו באירוע שכולו סטייל "הברנינג מן", הפסטיבל האהוב עליהם, שנמשך 24 שעות פלוס לינה באוהלים ענקיים ומסיבה עד יום המחרת.

יהודה לוי, שלומית מלכה. ניר פקין
הזוג המלכותי. יהודה ושלומית/ניר פקין

ומה בא אחרי חתונה? כמובן, הריון השנה ששמור איך לא – לשרית חדד, שאחרי אין ספור שמועות וספקולציות החליטה להודיע לעולם שהיא נושאת את תינוקה הבכור. חדד, אחת שאוהבת לשמור על החיים הפרטיים שלה תחת מעטה חשאיות, לא סיפרה מי האב וכמו כן גם לא מה מין הילוד. בקיצור, אל תתחננו על תמונה משותפת של השניים באינסטגרם של הכוכבת.

שרית חדד. אביב חופי
בן או בת? שרית/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully