וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה גרוצקי על הגירושים: "יש ימים קשים, אני מתפרקת"

ארבל אברמוב I צילום: ניב אהרונסון

11.9.2017 / 7:04

המגישה היפהפייה התיישבה לראיון אינטימי במיוחד בו פתחה את הלב על הגירושים, הילדה ואיך דנה גרוצקי מוצאת כוחות להמשיך הלאה, כאשר להגדרתה "אמא של אלכס עצובה". הכינו את הממחטות. וואלה! סלבס החיים זה לא פיקניק

יח"צ - חד פעמי

לפני כחודשיים בדיוק פרסמה וואלה! סלבס לראשונה כי המגישה הלוהטת מהטלוויזיה, דנה גרוצקי, מתגרשת מבן הזוג שלה, חיים שטרן, לאחר ארבע שנות נישואים. לשניים לא רק ילדה משותפת, אלכס בת ה-3, אלא גם עסק משותף לספורט אקסטרים שפתחו לאחרונה, מה שגרם לפרידה להיות מפתיעה אפילו יותר. כעת, מתיישבת גרוצקי לשיחה אינטימית כנה ומרגשת, שבמהלכה עצרה בכדי לא לפרוץ בבכי, בשעה שדיברה על הכל מול המצלמה.


מה אתם אומרים על הראיון החושפני של דנה גרוצקי? רכלו בפייס

דנה גרוצקי. דנה גרוצקי,
הורסת. גרוצקי והגלאם טים שלה/דנה גרוצקי

היפהפייה הצטלמה לראשונה לקמפיין הביוטי של "SR COSMETICS", והתיישבה לשיחת חולין עם הכתבת של וואלה! סלבס. גרוצקי, שנמצאת בתעשייה הזו לא מעט זמן בכדי להבין איך עובדים הדברים, נכנסת לעניינים והשתיים מגיעות מהר מאוד לסיבה לשמה התכנסנו, הפרידה.

את מגיעה ללא מעט לאירועים, איך משדרים עסקים כרגיל?
"אני מגיעה לאירועים כי זו העבודה שלי, יש רצון מאוד גדול לעצור הכל, להרים אמברקס ופאק אבריטינג, פשוט לשכב בחושך מתחת לפוך. אבל אין לי את הפריבליגיה הזאת, לכולם יש תחליף, ואם יחליפו אותי, איך אני אכניס כסף? איך אני אפרנס את הילדה שלי? יש לי ילדה לחשוב עליה, אני לא לבד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר לא. דנה גרוצקי והאקס חיים שטרן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתי את מוצאת את עצמך מתאבלת?
"כשאני לא באירועים היחצ"ניים האלו, תאמיני לי שזה קורה, יש ימים מאוד מאוד קשים. בימים שאני לא עם הילדה אנחנו מדברות בשיחות וידאו, אני משתדלת להיות נורא אסופה, חיובית וחייכנית בשבילה. אבל אמא שלה עצובה, זה נורא קשה. גם אני וגם אבא שלה עושים הכל בכדי שיהיה לה הכי טוב בעולם, ולהקיף אותה בכל האהבה, היא לא אשמה".

יכול להיות שזה עניין זמני, ואולי תחזרו?
"הכל יכול להיות, אני נחשפת להמון סיפורים על גירושים מהסוג החוזר והמתקמבק אבל היום זה המצב שאנו חיים בו, אני לא פוסלת שום דבר. חיים בן אדם מדהים, לא הייתי מתחתנת איתו אם הייתי חושבת אחרת".

עוד באותו נושא

נחשו איך דנה גרוצקי תתגבר על האקס!

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתאוששת. דנה גרוצקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ומה בעניין מחזרים, אתם שואלים? הרי בכל זאת מדובר בבחורה סופר לוהטת. "לא כזה, לא כזה, גם אני חשבתי שיהיו כבר אינספור הצעות. אין יותר מדי, חשבתי שאני אהיה יותר מחוזרת", אמרה גרוצקי בחיוך.

אז אולי זה הזמן לרמוז לגברברי ישראל?
"לא, אני לא בעניין, כרגע ( עם דגש על כרגע), עוד מוקדם לי מאוד לחשוב על זה. אני לא שם, בא לי לבד".


וואלה! סלבס קיבלה הצעה ממחזר מסתורי, ואז הוא התחרט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משדרת עסקים כרגיל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"חיים בן אדם מדהים". גרוצקי חושפת טפח/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully