וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופנוע: "נתן גושן פגע בי והמשיך להופעה"

11.9.2017 / 11:50

שמעתם שהזמר נתן גושן עבר תאונה בדרך להופעה בצפון? כי מתברר שהאירוע המלחיץ השאיר רוכב אופנוע פצוע - שמטופל כעת בבית החולים עם שברים וכוויות, וטוען כי "נתן אפילו לא התקשר לשאול לשלומי". וואלה! סלבס בוררת

רוק פתאל. יהודה בן יתח, מערכת וואלה! NEWS
מה בדיוק קרה? נתן גושן/מערכת וואלה! NEWS, יהודה בן יתח

זה ידוע שלכל מטבע יש שני צדדים - כך שאסור לשפוט סיטואציה מורכבת, עד שלא קיבלתם את התמנוה במלואה. זה בדיוק המקרה של הזמר נתן גושן, אשר היה מעורב בתאונת דרכים בסוף השבוע האחרון, מה שאולי קראתם במקומות אחרים, שלא ממש טרחו לבדוק את המקרה ביסודיות.

עם זאת, וואלה! סלבס שעשתה "בשידור חוקר", תעשה לכם מעט סדר בבלאגן: כלומר, מביאה את הצד של רוכב אופנוע שהיה מעורב באירוע, וממש, אבל ממש לא יצא מהתאונה הזאת בשלום. כעת הוא טוען ש"נתן אפילו לא התקשר לראות מה שלומי".


מה אתם אומרים על התאונה בה היה מעורב נתן גושן? רכלו בפייס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמית, רוכב האופנוע בבית החולים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הרגשתי 'בום'... הייתי זרוק על הרצפה"

ביום חמישי האחרון, בשעות הערב, היה גושן בדרכו להופעה במושב בית גבריאל, על כביש 768 שבצפון הארץ. לדבריו של עמית, רוכב האופנוע אשר נסע באותו הכביש, הזמר שנהג מאחוריו ברכבו יצא לעקיפה בקו לבן רצוף. התוצאה: התנגשות של שני כלי הרכב, כאשר האופנוען שרכב על 80 קמ"ש הסתחרר ופשוט נזרק לשולי הכביש.

"הרגשתי 'בום' והוא פשוט העיף אותי", משחזר עמית את רגעי האימה, "הייתי זרוק על הרצפה, עצרו את התנועה ונאספו סביבי בערך 20 איש, לא יכולתי לזוז. פינו אותי באמבלונס והבנתי שהוא פשוט המשיך להופעה. אני רוכב על אופנוע שמונה שנים, הוא עבר עליי בקו רצוף. הייתי בנתיב של עקיפה, והוא נכנס לנתיב שלי", הסביר הנפגע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רכבו של גושן, המראה שבורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואכן, מעט אחרי התאונה הופיע הזמר בבית גבריאל ועשה פאן לאלפי מעריצים נלהבים. אך מזלו של רוכב האופנוע לא האיר לו פנים כשל הזמר, כך שהוא נאלץ לבלות את כל סוף השבוע באישפוז במחלקה הכירוגית בבית החולים "פוריה" בצפון הארץ עם רגל ויד שבורה, כוויות ושפשופים קשים בכל הגוף.

"חשבתי שלפחות הוא יתקשר בסוף השבוע לשאול מה שלומי", אומר עמית. "הגיעה למקום התאונה משטרה, אך לא גבתה מאף אחד מאיתנו עדות, לקחו פרטים שלנו וזהו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האופנוע בזירת התאונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אך לרוכב האופנוע, שמרותק כעת לכיסא גלגלים וסובל מכאבים בביתו, הפריע שגושן אפילו לא טרח להתקשר, לבקר או לבקש סליחה על האירוע המצער - אז הוא החליט להתקשר אליו בעצמו.

"הוא המציא לי איזה סיפור שקרי, לא יודע למה הוא אומר את זה. שאלתי אותו למה הוא לא שאל לשלומי, הוא אמר שלא מצא את מספר הטלפון שלי. זה ממש מוזר, כי השוטר מסר לי את שלו, אז לא הגיוני שלו אין את שלי אם ממש רצה... הקטע ההזוי זה שבכלל הייתי בדרך חזרה מתל אביב הביתה, נסעתי למכור את האופנוע".

מטדי הפקות המייצגים את נתן גושן נמסר בתגובה: "המשטרה נכחה בשטח מיד לאחר האירוע. לאחר בדיקה שלהם ובהנחייתם גושן נשלח לדרכו עם רכבו זאת לאחר ששהה עם הפצוע עד לרגע שפונה מהמקום. העניין כעת נמצא בטיפול המשטרה על פי הנהלים ואנו מאמינים שיעשו את עבודתם נאמנה לעובדות בשטח. מאחלים מכל ליבנו החלמה מהירה ובריאות מלאה לרוכב האופנוע."

משטרת ישראל מסרה בתגובה: "משטרה התקבל דיווח על תאונת דרכים קלה בין רכב פרטי לרוכב אופנוע במהלכה רוכב האופנוע נפגע באורח קל. עם קבלת הדיווח אודות התאונה, שוטרי משטרת ישראל הגיעו לזירת התאונה, אספו ראיות, תחקרו את נהג הרכב הפרטי והמשטרה פתחה בבירור נסיבות התאונה על ידי בוחן תנועה. בימים אלו, נסיבות התאונה עדיין מתבררות במשטרה במטרה להגיע לחקר האמת ומטבע הדברים, בשלב זה לא נוכל לפרט מעבר לכך".


וואלה! סלבס מאחלת החלמה מהירה לכל הצדדים.

עוד באותו נושא

נתן גושן עושה את אילת

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האופנוע זרוק בצידי הכביש/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • נתן גושן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully