וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יא וואלי: מרגול נכנסת לנעליה של נסרין קדרי

וואלה! סלבס

5.9.2017 / 15:01

נסרין קדרי המרגשת הייתה אמורה להופיע באיוונט של חברה הטוב (שהוא במקרה גם הסטייליסט שלה) - אך בעקבות חילוקי דעות של השניים השתתפותה בוטלה. התוצאה: מרגול, הכיני את הסלסולים. וואלה! סלבס מרימה

נסרין קדרי. ניר פקין
עסוקה וזה. נסרין קדרי/ניר פקין

חשבתם שהמחווה שעשו החברות והמשפחה של ביונסה לקראת יום הולדתה היא הפקה מורכבת? איש תעשייה מוכר חוגג בקרוב את יום הולדתו, כך שלשם המאורע ביקש מהחברה הטובה שלו, הזמרת והסלסולים המושלמים, נסרין קדרי, לשיר לו בקולה המרטיט.

עם זאת, נראה כי חילוקי דעות על רקע אישי בין השניים, גרמו לקדרי לבטל את הופעתה - שהייתה אמורה להיות השיא של האירוע. זמן להילחץ? ממש לא, יש כבר מחליפה.


לעוד רכילות מהבית:
בר רפאלי והבטן יצאו לסיבוב דאווין בקניון
הכינו את האזיקים: "הפושע החתיך בעולם" הגיע לישראל

מה אתם אומרים ביטול ההופעה של נסרין? רכלו בפייס

מרגול. ניר פקין
באה להרים. מרגול/ניר פקין

בשבוע הבא עתיד לחגוג האיש שגורם לשלל סלבריטאיות להראות במיטבן, הסטייליסט גילי אלגבי, מסיבת יום הולדת מוגזמת, בנוכחות אדל בספלוב, ג'ני צ'רוואני, לירז צ'רכי, מיכל הקטנה ואחרות. כולן עתידות להגיע למסעדת "מריפוסה" שבקיסריה - כאשר על פי התכנון המקורי היו אמורות להנות מהופעה בלתי נשכחת של קדרי כמו שקרה בשנים האחרונות בהילולת הולדתו של אלגבי. אז איך זה שבסופו של דבר, מי שתעמוד מול המיקרופון היא דווקא מרגלית צנעני?

על פי יודעי דבר, כאשר חברת ההפקה של האירוע יצרה קשר עם אנשיה של קדרי על מנת לסכם מולם על השואו המתקרב, זכו לתשובה שלילית, לפיה לא תוכל להגיע למסיבה המדוברת בגלל התחייבויות קודמות. לא נעים? ממש, במיוחד שמקורבים לסטייליסט טוענים כי הקשר בין השניים נותק רק כיוון שהאופנאי לא יכול היה לסייע לה באירוע ענק ומדובר שהתקיים לאחרונה, בו נסרין הופיעה.

עוד באותו נושא

מזל טוב! נסרין קדרי מאורסת

לכתבה המלאה
אירוע פתיחת חג המחזמר בבת ים 11.12.20016. מערכת וואלה! NEWS
אז מה קרה?/מערכת וואלה! NEWS

אך נדמה שלכל אדם יש מחליף בחיים, כך שאל האירוע של הסטייליסט הצליחו לגייס את מרגול, שבסופו של דבר תרים במהלך הערב. איך אומרת הזמרת, אתם רוצים הופעה מלעונית או הופעה תרבותית? שיהיה בהצלחה.

מנהלה של נסרין קדרי בתגובה: "נסרין ממש התבאסה שלא תוכל להגיע, כיוון שבאותם הימים היא מופיעה בפסטיבל מוזיקה גדול בלונדון".

גילי אלגבי מסר בתגובה: "קצת מוזר, כי לי היא הבטיחה שהיא תופיע וכבר כמה שבועות שהיא לא עונה לי לטלפונים, וגם המנהל האישי שלה מתחמק מההודעות שלי. מן הראוי שהיו מודיעים לי שהם לא יכולים להופיע".


וואלה! סלבס מגיעה לאירוע גם אם לא מזמינים אותה, העיקר שיש מזון.

מרגול.
העיקר שיהיה פאן. מרגול
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בזמנים טובים יותר. קדרי ואלגבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully