וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאטוץ'! הצלם שהעיף את חן אמסלם מהסטודיו

4.9.2017 / 6:00

השחקנית הגיעה לצילומי שער מגזין נחשב לקראת יום חתונתה - רק שבמהלך היום, מה שהתחיל כהקנטות בינה לבין צלם האופנה, הפך למריבה סוערת שבסופה חן אמסלם נזרקה לביתה. וואלה! סלבס לה שאפל

יומולדת אביב משה. ניר פקין
גורג'ס, או פחות. חן אמסלם/ניר פקין

כל טאלנט יודע שהדבר הכי חשוב ללוק המנצח שלו, הוא צוות ה"גלאם טים" שלו: איפור, שיער וסטיילינג, וכמובן מי שיתעד את המראה הנחשק - הצלם. עם זאת, מתברר שלעיתים מה שמתחיל כיום צילומים באווירת פאן, הופך להיות יום שחור במיוחד. תשאלו את חן אמסלם, שנפלה על הצד הלא טוב של הצלם שלה ונשלחה הביתה. אאוץ'.

לעוד רכילות מהביצה:
שש פלוס: עדן הראל ועודד מנשה הורים לבן
מובינג! הדירה החדשה של אסף גרניט

מה אתם אומרים על החוויה המביכה של חן אמסלם? רכלו בפייס

חן אמסלם. ערן לם,
עלה לו ממנה. אמסלם/ערן לם

לאחרונה, השחקנית הגיעה עם הפמלייה שלה ליום צילום לקראת צילומי שער המגזין "לאישה" - שנערכו באווירת יום חתונתה המתקרב. צלם האופנה המוכר, דניאל קמינסקי, היה האיש אשר אחראי להוציא את אמסלם בשיאה, כמו שנהג לעשות בעבר.

עם זאת, במהלך יום העבודה, השניים התחילו לצחוק זה עם זו וכינו אחד את השנייה בשלל מילות גנאי. היא על תקן ה"פרחה", בעוד שהוא קיבל את הטייטל "שמן". נשמע מצחיק? חכו.

כל בדיחה מגיעה למיצוי, כך שבשלב מסוים החליט הצלם כי עד פה! קמינסקי הזועם הודיע לכל הצוות בסטודיו כי הוא יוצא לרגע וכי יש להם "בדיוק 10 דקות להתחפף מהמקום". עם זאת, נדמה שאמסלם והצוות לא קיבלו את דבריו ברצינות והיו בטוחים שהם עדיין ברגע של צחוק, כך שנשארו לשבת.

עוד באותו נושא

אמא תרזה? חן אמסלם לא מקללת!

לכתבה המלאה
חתונה מירב פלדמן. ניר פקין
הרגע הגדול מתקרב. אמסלם ומאור זגורי/ניר פקין

כמה רגעים אחר כך, כאשר הצלם שב למקום וראה אותם ישובים בסטודיו, החלה סצינה מביכה, כלומר השלב בו הווליום של קולו של הצלם הרקיע שחקים - מה שהפך לקרב צעקות, מריבה של ממש שבסופה כולם באמת הלכו הביתה. יש אנשים שאסור להתעסק איתם, הא?

מהסוכנות של חן אמסלם נמסר בתגובה: "ממליצה לכם לקנות את גיליון 'לאישה' עם התמונות הנפלאות של חן, שצולמו על ידי אלכס ליפקין".

הצלם דניאל קמינסקי בחר שלא להגיב לדברים.


וואלה! סלבס הגיעה פעם ליום צילומים... ואז שרפה את העדשה.

חן אמסלם. אביב חופי, רפי דלויה, מערכת וואלה! NEWS
אל תתרגשי, הכל עובר. אמסלם/מערכת וואלה! NEWS, אביב חופי, רפי דלויה
חן אמסלם. אלכס ליפקין,
נהדרת. אמסלם/אלכס ליפקין
  • עוד באותו נושא:
  • חן אמסלם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully