וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורל סימונביץ' וסרג'י רוברטו מאורסים

1.9.2017 / 16:30

שחקן הכדורגל הבינלאומי כרע ברך, שלף טבעת והציע לדוגמנית הישראלית ולחיות איתו באושר ועושר. ברור שהיא אמרה כן. בכל זאת, ההצעה התרחשה באחד הערים היותר רומנטיות. וואלה! סלבס בינלאומית

ניר פקין

לא מעט אנשים פקפקו בנוגע לזוגיות הנוצצת של הדוגמנית הישראלית ההורסת, קורל סימנוביץ' ובן זוגה, שחקן הכדורגל הבינלאומי, סרג'י רוברטו. אממה, כפי שזה נראה אותם אנשים הולכים להתבדות לאחר שיקראו את הידיעה הבאה, כי רוברטו החליט לכרוע ברך, לא לפני ששלף טבעת, והציע לסימנוביץ' להינשא לו. מה נראה לכן שהיא אמרה?

רוצים לאחל לזוג המאושר מזל טוב? כנסו לפייסבוק

קורל סימנוביץ' עם סרג'י רוברטו. אינסטגרם, צילום מסך
קולולו!/צילום מסך, אינסטגרם

קורל וסרג'י מבלים בימים אלו בחופשת קיץ חלומי באי מיקונוס שביוון – שם, כרע כוכב הכדורגל המפורסם ברך, שלף את הטבעת הנוצצת ושאל את הדוגמנית הישראלית את השאלה המתבקשת, "האם תינשאי לי?". אם חשבתם לרגע שהיא אמרה 'לא', אתם מוזמנים לחשוב שנית, כי ברור שהיא אמרה לו "איי דו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קורל סימנוביץ'. אינסטגרם, צילום מסך
שיהיה במזל!/צילום מסך, אינסטגרם

הזוג המאושר הכיר לפני כשלוש שנים, ממש כמו באגדות של שנות ה-2000, כששחקן נבחרת ברצלונה נתקל בתמונות של הדוגמנית ההורסת ושלח לה הודעה פרטית. לאחר מספר שבועות היא הייתה בחופשה בברצלונה – שם פגשה אותו ומאז הכל היסטוריה. כעת, כאמור, השניים עומדים להינשא בחתונה שבוודאי תכלול לא מעט מפורסמים מהארץ ומחו"ל.

קורל סימנוביץ'. אינסטגרם, צילום מסך
מתוקים/צילום מסך, אינסטגרם

כזכור, סימונביץ' היא בתו של איש העסקים, רוני סימנוביץ', הנשוי לפנינה רוזנבלום. בעבר, יצאה קורל גם עם דור רפאלי, המוכר לכם יותר כאח הקטן של הדוגמנית בר רפאלי. כעת, נותר לראות היכן השניים יתחתנו.

וואלה! סלבס כמעט נישאה לחלוץ הפועל מרמורק, אבל אז הוא גילה את חיבתה העזה לשאר שחקני הקבוצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully