וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורה, מי יהיה התלמיד המפורסם המצטיין של השנה?

1.9.2017 / 4:24

בין אלפי בני הנוער שחזרו לכיתות הלימוד השבוע, גם כמה צעירים קצת פחות אנונימיים - ששמם הופיע בין הכותרות של וואלה! סלבס. לכבוד פתיחת שנת הלימודים, אתם מוזמנים לבחרו ולקבוע מי יהיה הכוכב הצעיר שלדעתכם יקבל תואר תלמיד למופת ומי זה שייכשל

למרות שהורים רבים כבר פתחו בקבוקי שמפנייה או לפחות מחייכים כמה יממה שלמה מאוזן לאוזן, ברור שעבור אלפי ילדודס בישראל, העובדה שעוד חופשת קיץ ארוכה תמה ונשלמה - כך שהם חזרו למתכונת הרגילה של לימודים בבית הספר - קצת פחות נחמדה. ככה זה, לכל חופש גדול יש סוף.

עם זאת, יש כמה תלמידים שעבורם לא משנה אם הם בלימודים או בהפסקה מהם, כיוון שהם עובדים נון-סטופ במשך כל השנה. ככה זה עבור הזמרת נועה קירל, השחקן עומר חזן או הדוגמנית סופיה מצ'טנר, שעוד לפני שהגיעו לגיל של פצעי הבגרות, כבר עבדו מול המצלמות ועל הבמות או מסלולי תצוגות האופנה פול טיים. ככה זה כנראה כשהכישרון הבלתי ניתן לעצירה שלך מתגלה בגיל מאוד, מאוד צעיר.


רכלו על הכוכבים התלמידים בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל ממש כמו לכל תלמיד צעיר בארץ - גם לעדי ביטי או אגם בוחבוט למשל, יש חובות בפני המורה ומנהלי בית הספר. לכן, וואלה! סלבס סקרנית מאוד לדעת מי לדעתכם יהיה הכוכב הצעיר שיצטיין בשנת הלימודים תשע"ח. קדימה בחרו, כי מי שיגע אחרון כנראה יהיה זה שאתם מאמינים שלא כלך כך יצליח בתקופת המבחנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully