וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מושיק רוט על הולדת הבת:"עברנו תקופה קשה"

24.8.2017 / 17:02

ההתמודדות עם המשקל, הגירושים מאשתו הראשונה, הנישואים לאשתו הצעירה, הבייבי החדש וכמובן, העונה החדשה בלי מאיר אדוני – השף, מושיק רוט, מדבר על הכל בריאיון אישי. וואלה! סלבס מבייצת.

ראובן קסטרו

אתם מכירים אותו כשופט המתוק והחמוד מתכנית הריאליטי, אבל חובבי הקולינריה שביניכם מכירים אותו בעיקר בזכות מסעדת שני כוכבי המישלן שבבעלותו באמסטרדם. בזמן שמושיק רוט מככב על המסך שלכם בתכנית הריאליטי, "משחקי השף" – חייו האישיים עברו לא מעט טלטלות ואירועים מרגשים.

מה דעתכם על הריאיון? רכלו לנו בפייסבוק

מושיק רוט. ראובן קסטרו
שמונה שקל?/ראובן קסטרו

רוט, שנכנס לאחרונה שותף ברשת מסעדות המציעה אוכל בשמונה שקלים דיבר על ההחלטה של שף מכובד להיכנס לשותפות שכזו. אבל לא רק, כי השף החמוד דיבר גם על ההחלטה להתגרש מאשתו אחרי 20 שנות נישואים, רק בשביל לצעוד אל עבר החופה אחרי כשנה כשאשתו כבר נושאת ברחמה את בתם הראשונה. ולא, הם לא התחתנו בגלל ההיריון, למקרה שתהיתם.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
מושיק רוט. ראובן קסטרו
עבר תקופה לא קלה/ראובן קסטרו

בהמשך הריאיון מדבר רוט גם על התקופה הקשה שעברו עם הולדת הבת, על החיים על קו תל אביב – אמסטרדם, על העזיבה של מאיר אדוני וההצטרפות של יוסי שטרית לתכנית הבישולים. כמו כן, דיבר השף המהולל על ההתמודדות עם משקל הגוף שלו ועל הרצון שלו לרדת במשקל רק בשביל שיוכל לרדוף אחרי הבת הקטנה שלו.

מושיק רוט. ראובן קסטרו
עם המראיין אדם סרור/ראובן קסטרו
מושיק רוט. ראובן קסטרו
מה חושב על יוסי שטרית?/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully