וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדייט של אייל גולן הסתיים באלימות

24.8.2017 / 0:05

דייט לילי של אייל גולן עם הילה קרוגמן ועוד מספר חברים - הסתיים במהומת אלוהים ותקיפה של צלם הפפראצי. "הם איימו לשבור לי את הפנים". וואלה! סלבס לא לומדת מטעויות

צלמים זמניים מורשים

זוכרים שרק אתמול (ג') וואלה! סלבס הייתה הראשונה לספר לכם על הרומן המתפתח בין אייל גולן והאקסית של תומר ירוחם, הילה קרוגמן? אז זהו, שמספר שעות לאחר פרסום הידיעה, ולמרות ההכחשות הגורפות – השניים יצאו יחדיו לפאב תל אביבי כשהם מלווים בחברים שלהם. אבל הם לא היו לבד, כי גם צלם הפפראצי של וואלה! סלבס היה במקום ותיעד את השניים צמודים מאוד, ואם לא די בכך – אייל תועד שהוא רוכש עבור הילה זר פרחים, אותו העלתה אחר כך גם לאינסטגרם שלה.

מה דעתכם על התקרית? רכלו לנו בפייסבוק

אייל גולן. מערכת וואלה! NEWS
תפסיק לצלם או שאני אקח לך את המצלמה!/מערכת וואלה! NEWS

אממה, נראה כי הנוכחות של הצלם לא ממש מצאה חן בעיני הפמליה של הזמר המסלסל. לקראת השעה 3:30 השניים יצאו מהמקום, כשהם מלווים בחבריהם. הצלם הנאמן של וואלה! סלבס החל לצלם אותם, אלא שאז פנה אליו אחד מחבריו של גולן, איים עליו ודרש ממנו למחוק את התמונות תוך שהוא מאיים שישבור לו את הפנים ויזרוק לי את המצלמה למים, "חשבתי שאני בסרט אימה", משחזר הצלם, "לא הבנתי מה קורה ואייל פשוט התעלם והמשיך ללכת". כשהאיומים לא עזרו, פנה אותו חבר למאבטחים במקום וביקש מהם לעזור לו.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא לאלימות!/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנהל המקום, יחד עם המאבטחים וחברו של גולן, ביקשו מהצלם להתלוות אליהם למשרד – שם החרימו לו את הטלפון ולא אפשרו לו לצאת מהמקום עד שלא ימחק את התמונות. "הם לא נתנו לי לצאת מהחדר עד שלא אמחק את התמונות, זה היה ממש מפחיד". לאחר שהצלם הסכים למחוק את התמונות, בלית ברירה, אפשרו לו המאבטחים לצאת מהמשרד וללכת לדרכו.

וואלה! סלבס נגד אלימות ובעיקר נגד אנשים שחושבים שהשמש זורחת להם מהתחת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יא, איפה הילה נעלמה?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ילדים, עזרו לאייל למצוא את הילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully