וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומית מלכה התעוררה ומדברת עם משפחתה

13.8.2017 / 8:27

אחרי יממה מורטת עצבים, בה הגיעו לא מעט דיווחים על מצבה של הדוגמנית והמגישה, עכשיו מספר גורם בבית החולים כי מלכה התעוררה ודיברה עם המקורבים. כעת, היא נחה כשלצידה החברים והמשפחה. יהודה לוי: "שלומית מלכה ערה וחזקה". וואלה! סלבס שולחת נשיקות

צילום: אבי כהן, עריכה: שניר דבוש

אחרי יום קשה במיוחד, קבלו קצת חדשות טובות: הדוגמנית והמגישה, שלומית מלכה, שבה להכרה מלאה ומדברת עם חבריה ובני המשפחה שלא עזבו את מיטתה משעות הבוקר, כך סיפר גורם בבית החולים, "איכילוב", בו מאושפזת מלכה מאז שעות הבוקר – לשם פונתה לאחר שעברה תאונת דרכים עם הקורקינט שלה.

רוצים עוד רכילות?
בשעה טובה! אסתי גינזבורג מצפה לבייבי שני
"לחזק אותה ולתמוך בה" - חבריה של שלומית מלכה מדברים

רוצים לאחל לשלומית החלמה מהירה? כנסו לפייסבוק

שלומית מלכה בתצוגת שאנל קוטור, סתיו/חורף 2017/18, פריז, 4 יולי 2017. AP
התעוררה./AP

אתמול (א') בשעות הבוקר התקבל דיווח כי בחורה בת 23 החליקה עם הקורקינט שלה בשדרות חן. לאחר מספר דקות, החל לזרום מידע כי מדובר בדוגמנית והמגישה, שלומית מלכה, שיצאה מביתה ליום כיף עם החברות והחליקה עם הקורקינט בזמן נסיעה. צוות של מד"א, שהגיע לאזור, העניק לה טיפול ראשוני והבהיל אותה מיד לבית החולים בעיר. בשעות האחרונות יצאו לא מעט דיווחים מהצוות הרפואי שמסרו כי שלומית יצאה מכלל סכנה וכי היא מורדמת לעת עתה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שלומית מלכה. ניר פקין
מדברת עם החברים/ניר פקין

כעת, כך מספר גורם בבית החולים, מלכה התעוררה ואף דיברה עם החברים ובני המשפחה שלה שלא זזו ממיטתה משעות הבוקר. "חל שיפור ניכר במצבה", נסמר בהודעה שיצאה מבית החולים, "היא כעת בהכרה מלאה, נושמת באופן עצמאי ומתקשרת עם בני משפחתה ששוהים לצידה. מצבה של שלומית מוגדר כעת קל והיא צפויה להשתחרר מהיחידה לטיפול נמרץ במהלך היום".

חתונה ורטהיימר-זמיר. גלעד מזרחי, מערכת וואלה! NEWS
העיקר הבריאות/מערכת וואלה! NEWS, גלעד מזרחי

יהודה לוי מסר בתגובה: "שלומית ערה, חזקה וכבר מתלוצצת עם רופאיה. האהבה והאנרגיה של עם ישראל עבדו. הרגשנו את עוצמת האהבה, ברגעים האלה אני כל כך גאה בעם שלנו ואנחנו אוהבים אתכם".

וואלה! סלבס מאחלת לשלומית החלמה מהירה ושולחת נשיקות לה וליהודה

יהודה לוי, שלומית מלכה. ניר פקין
הרגשנו את האהבה. יהודה ושלומית/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully