וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הפרידה שהרעידה את מדינת ישראל

11.8.2017 / 0:14

השחקנית המפורסמת שהתאוששה מהנפילה, צמד השחקניות שישתפו פעולה במחזמר חדש, הפרידה של כוכבי הנוער, ביטול הנישואים של כוכבי הריאליטי, וכמובן, הפרידה שזעזעה את מדינת ישראל - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

ניר פקין

את הרשימה פותחות חדשות טובות כי לוסי דובינצ'יק סוף סוף חזרה להכרה, זאת לאחר מספר ימים בהם הייתה מונשמת ומורדמת בעקבות נפילתה מקומה רביעית. דובינצ'יק שבה להכרה ואף הודתה לכל האנשים שחיזקו אותה.

לוסי דובינצ'יק. ראובן קסטרו
החלמה מהירה. לוסי/ראובן קסטרו

קדימה למקום הרביעי שם נמצאות שתי שחקניות אחרות שבקרוב מאוד ישתפו פעולה על במה אחת, ככה זה שרוני דלומי וגילה אלמגור נבחרו לככב בתפקידים הראשיים במחזמר חדש על חייה של נעמי שמר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על במה אחת. גילה ורוני/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל המקום השלישי מגיעה הפרידה הראשונה ברצף של פרידות, כששני כוכבי הילדים ההורסים – עומר חזן ונאיה פדרמן החליטו להיפרד אחרי שנה של זוגיות. כיאה לילדים שהם, הפרידה לא הייתה כל כך נעימה כשעומרי החליט להפסיק לעקוב אחר האקסית שלו, שמצידה – עשתה את אותו הדבר בדיוק.

נאיה פדרמן, עומר חזן. אינסטגרם, צילום מסך
ביוש. עומר ונאיה/צילום מסך, אינסטגרם

הגענו כבר למקום השני, גם שם, כמה מפתיע – פרידה! הפעם של צמד כוכבי הריאליטי, עמרי בן נתן וקסניה טרנטול, שרגע לפני החופה החליטו שהם לא מתאימים האחד לשנייה, ביטלו את כל התכניות ונפרדו לשלום.

עמרי בן נתן, קסניה טרנטול. ניר פקין
כבר לא! עמרי וקסניה/ניר פקין

אל המקום הראשון, מגיעה, איך לא – הפרידה של ג'ודי ניר מוזס וסילבן שלום, עליה קראתם לראשונה בוואלה! סלבס. הזוג המפורסם, כך סיפרו מקורבים, החליטו להפריד כוחות אחרי 24 שנות נישואים ושלושה ילדים משותפים. כזכור, ג'ודי עמדה לצד בעלה לאורך כל השנים והגנה עליו בחירוף נפש, אך כעת, ך נראה – השניים כבר לא ימשיכו לחיות ביחד.

ג'ודי שלום ניר מוזס, סילבן שלום. ניר פקין
נפרדו בכבוד. ג'ודי וסילבן/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully