וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסכנית? קנדל ג'נר בילתה, שתתה ו... ברחה מהפאב

9.8.2017 / 0:03

כולם יודעים שהקרדשיאנ'ז היא אחת המשפחות העשירות ביותר בהוליווד. כולם גם יודעים שהדוגמנית קנדל ג'נר היא לא רק אחת הצעירות היפות בעולם, מאוד צנועה וכעת, מתברר שגם קמצנית. וואלה! סלבס עקיצה

אתר רשמי

ברמנים, מלצרים, בלבויז, נותני שירות אחרים כלשהם, רוצים טיפ? אל תשרתו דוגמנית עשירה. היא אולי ממתק לעיניים, אבל לא ממש תשתלם לכם מבחינה כלכלית. או לפחות זה מה שקרה בין ברמן חביב לבת משפחת קרדשיאן, הדוגמנית קנדל ג'נר, שבילתה בזמן המשמרת שלו, הקרינה מההילה הזוהרת שלה לעולם, שילמה לא הרבה כסף על הדרינקים ו... ברחה מבלי להשאיר אפילו חצי דולר כטיפ.

איך העולם גילה על המעשה הקמצני? לפני ימים ספורים, עמוד האינסטגרם של הבר פרסם צילום של קבלת כרטיס האשראי של הדוגמנית הקרדשיאנית - שבה מופיע בברור שמה כפי שניתן מחברת האשראי, החתימה שלה (ששווה אף היא כסף. כנראה) והמקום שבו מציינים אם רוצים להשאיר תשר באשראי בסוף החשבון, כשהוא ריק מן הסתם. אה, אל הצילום הוסיפו בבר את הכיתוב "אל תשכחו לתת טיפ לברמן", לצד חיוך מבויש. נו, הרי ידעו שיעשו שם רעש.


רכלו על החשבון של קנדל בפיייסבוק:
ריהאנה חוגגת בתלבושת לוהטת וקטנה
היידי קלום מציגה פיגורה לוהטת בביקיני

רכלו על קנדל ג'נר הקמצנית בפייסבוק

חשבונית של קנדל ג'נר. טוויטר, צילום מסך
בלי להשאיר אפילו סנט. החשבונית של קנדל ג'נר/צילום מסך, טוויטר

כמובן שהתגובות ברשת - שגילתה על המעשה הנפשע של הדוגמנית העסוקה, שככל הנראה מרוויחה לא רע על עבודותיה בתעשיית הפאשן ועל המסך, כך שהיא יכולה להרשות לעצמה לשחרר דולר או שניים עבור מי שהעניק לה שירות בתום מסיבה של עוד ראפר שהיא חובבת - לא איחרו לבוא.

מלבד המצקצקים, היו כאלה שכתבו בטוויטר "היא כנראה הייתה שיכורה מדי ושכחה", "אני מרוויח אלפית ממה שקנדל מרוויחה ועדין משאיר הרבה יותר טיפ ממנה, פתטית", בעוד שאחר כתב לצד צילום הקבלה המרשיעה ש"ג'נר הרוויחה 20 מיליון $ בשנה שעברה ועדיין לא יכול לתת תשר למישהו? למה היא כל כך גסה? יש אנשים שתלויים בזה". זו זכות לתת שירות? כנראה שלא לג'נר.


וואלה! סלבס מקבלת טיפים באשראי, במזומן, בהעברה בנקאית ויונת דואר. מינימום של 15%.

יפה לה

קנדל יודעת שמדובר ביום טוב לחשוף פטמה. או שתיים

לכתבה המלאה

התגובות לקנדל ג'נר? קשות!

קנדל ג'נר. ספלאש
לפחות החתימה שווה משהו, לא? ג'נר/ספלאש
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בחברה טובה. קנדל והקרדשיאנ'ז/מערכת וואלה!, צילום מסך
קנדל ג'נר. GettyImages
אפילו לא 10%, גירל? קנדל ג'נר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully