וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדב בורנשטיין כאבא גאה בישראל: "גורמים לי להרגיש מושפל"

2.8.2017 / 16:22

מגיש הטלוויזיה, נדב בורנשטיין, שיתארח בסוף השבוע בתכנית "הביצה" עם אדם סרור - מגלה בין השאר על הסחבת הבירוקרטית שהמדינה מציבה בפני המנחה ובעלו, מאז ששבו עם בנותיהם שנולדו בקנדה. "מי שיכול להערים קשיים על הומואים - מערים". וואלה! סלבס שווה

ראובן קסטרו

מאז שהפציע על המסך ככתב חדשות ואז כמנחה תכנית הלילה, נדב בורנשטיין זוכה לאהבה ופרגון מהקהל הישראלי. עם זאת, בחודשים האחרונים - מאז שקיבל את שתי בנותיו שנולדו בהליך פונדקאות בקנדה ושב לארץ איתן יחד עם בעלו כפיר - הוא מרגיש לא שווה לאזרחים אחרים. הסיבה: הבעיות הבירוקרטיות להן גורמים משרדי הממשלה השונים שמונעים מבנותיהן מעמד חוקי בארץ שבה נולדו וחיים אבותיהן.

עם עליית העונה החדשה של תכנית האוכל העסיסית שלו "הכי טעים בעולם", מגיש "חי בלילה" בקשת הגיע להתארח בתכנית "הביצה" עם אדם סרור, שתשודר בוואלה! סלבס בסוף השבוע הקרוב. שם, דיבר על הורות גאה, על הפגנת המחאה שהנחה וכמובן, על מטעמים כמו צמד התאומות הקטנטנות שלו.


רכלו על הטענות של נדב בורנשטיין בפייסבוק

נדב בורנשטיין. ראובן קסטרו
חי בלילה. נדב בורנשטיין/ראובן קסטרו

"אף פעם לא הרגשתי מופלה, או אף פעם לא הרגשתי אזרח סוג ב', ג' או ז' כמו שאני מרגיש עכשיו. לא הרגשתי ככה עד שהפכתי להורה, מהרגע שחזרנו לישראל ואתה מוצא את עצמך נאבק בדברים כל כך בסיסיים", מסביר בורנשטיין, "שבעה חודשים מאז הלידה, לבנות אין שום מעמד בישראל. הביטוח הרפואי הוא על פוליסה של עובד זר, משרד הפנים לא מנפיק להם תעודות זהות. כל מי שיכול להערים קשיים על הומואים, מערים עליהם קשיים, ככה אני מרגיש ואין שום סיבה".

"עשיתי הכל בסדר, יש להן דרכון קנדי כי קנדה אוהבת אותן, אבל ישראל? כלום, באמת לדפוק את הראש בקיר", בורנשטיין אומר בהתרגשות. "מלבד ההשלכות הכלכליות, כי כל עיכוב עולה המון כסף, אתה מרגיש ממש מושפל. מה אני לא אזרח טוב? אני לא עשיתי כל מה שאני יכול לעשות? ועדיין המדינה שלי מתייחסת אליי ככה".


בראיון המלא עם נדב בורנשטיין תוכלו לצפות בסוף השבוע הקרוב, באתר וואלה! סלבס.

גאווה כפולה

נדב בורנשטיין אבא לתאומות

לכתבה המלאה
נדב בורנשטיין. ראובן קסטרו
"מוצא את עצמך נאבק בדברים כל כך בסיסיים". בורנשטיין/ראובן קסטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עם הבנות. בורנשטיין/מערכת וואלה!, צילום מסך
נדב בורנשטיין. ראובן קסטרו
אבא גאה לשתיים. נדב בורנשטיין/ראובן קסטרו
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully