וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר פרישר גוטמן: התיעוד האחרון לפני הטביעה

וואלה! סלבס

23.7.2017 / 21:07

רגעים ספורים לפני מותו הטראגי של אמיר פרישר גוטמן, אשר התרחש במסיבה לחגיגת שנה בה גילו כי אינו חולה בסרטן - תועד גוטמן, כשהוא מאושר ושמח על ידי חברתו הטובה, מיכל אמדורסקי, לפני שנכנס לים וטבע. וואלה! סלבס כואבת

אתר רשמי
אמיר פיי גוטמן. ניר פקין
אמיר פרישר גוטמן וינאי/ניר פקין

חברים רבים, קולגות ואנשי מקצוע ספדו כאשר היוודע דבר מותו של אמיר פרישר גוטמן - לאחר שטבע כשניסה להציל את אחייניתו בת ה-5 שנסחפה למערבולת במהלך בילוי בים. המסיבה בה חגג גוטמן שנה ליום בו גילה כי אינו חולה במחלת הסרטן הסתיימה בטרגדיה נוראית והיום (א') נפטר בבית החולים, כשהוא בן 41 ומותיר אחריו בעל אוהב, ינאי פרישר וילד משותף, רוי בן ה-4. מיכל אמדורסקי, חברתו הקרובה מזה שנים בתעשיית הבידור, שיתפה את אשר על ליבה בפוסט מרגש בדף האינסטגרם הפרטי שלה.



שתפו את תחושותיכם בדף הפייסבוק של וואלה! סלבס

מיכל אמדורסקי, אמיר פרישר גוטמן. אינסטגרם, אתר רשמי
אמיר פרישר גוטמן ומיכל אמדורסקי. תמונה אחרונה/אתר רשמי, אינסטגרם

"תמונה אחרונה. כותבת אמדורסקי הכואבת: לא מאמינה, לא מעכלת, כועסת, שבורה, גמורה. איך הלכת לי. למה אהוב שלי, איש סודי, אח הכל אתה בשבילי. לא מסוגלת."



מאוחר יותר, פרסמה אמדורסקי גם סרטון וידאו - בו נראים השניים שמחים ומאושרים בחגיגה בחוף הים, כשאמיר לוחש באוזניה סוד ולאחר מכן מנשק אותה מספר פעמים. "אהוב שלי, לא מפסיקה להסתכל על התמונות מאתמול על הים שאתה כל כך אוהב", כתבה אמדורסקי כשהעלתה את הסרטון, "כמה מאושר אתה ושמח ורגוע ומבסוט סוף סוף, והים השטן ברקע שלקח אותך מאיתנו. לא יכולה לא לא לא לא לא לא לאאאאאאא. רוצה לשלוח לך את הצילומים שתראה כמה נקי וטהור אתה ושלו וכמה שמחה הייתה ביום הארור הזה. תחזור בבקשה, תחזור אלינו, תחזור אלי, תחזור בבקשה".

ND הזמר אמיר פרישר גוטמן מאושפז במצב קשה במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים רמב"ם בחיפה. מערכת וואלה! NEWS
במסיבת החוף. גוטמן ואמדורסקי/מערכת וואלה! NEWS

מאות תגובות ההזדהות עם מילותיה של הזמרת מציפות את הרשתות החברתיות ולצד מעריצים משפחה וחברים, שלל סלבריטאים, בינהם יהודה לוי, יעל בר זוהר ודנה אינטרנשיונל ממשיכים לבכות את מותו של גוטמן שהלך בטרם עת. יהי זכרו ברוך

אביו של אמיר פיי גוטמן ומיכל אמדורסקי בבית חולים רמב"ם היום 23 ביולי 2017. ערן גילוורג, מערכת וואלה!
ברגעים האחרונים בבית החולים. אמדורסקי לצד אביו של אמיר/מערכת וואלה!, ערן גילוורג
אמיר פרישר גוטמן. שלומי צ'יקונה,
יהי זכרו ברוך. אמיר פרישר גוטמן ז"ל/שלומי צ'יקונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully