וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר אלמליח על החבר החדש: "אני שמחה"

קים וייס | צילום: שי מתניה

23.7.2017 / 13:03

רגע לפני שהיא טסה לבקר את החבר האיטלקי החדש, שיר אלמליח פותחת את ארון הבגדים ואת הלב ומספרת על הדירה החדשה, על הזוגיות הטרנס אטלנטית ועל האקס המיתולוגי. וואלה! סלבס מחשבת מסלול מחדש

תמונות גולשים

רק לפני מספר שבועות התרגשו מדורי הרכילות כששמעו על הזוגיות החדשה של הדוגמנית ההורסת, שיר אלמליח וצלם האופנה האיטלקי, ג'וזף קראדו, והשניים אפילו נצפו מטיילים בירושלים כשהוא הגיע לבקר אותה. והנה עכשיו, רגע לפני שהיא עולה על מטוס לאיטליה במטרה לפגוש אותו, היא כבר לא מסתתרת ולא חוששת לדבר על הבחור החדש שמחמם לה את הלב ועושה לה נעים בלילות.

רוצים עוד רכילות?
מלך הג'ונגל: התפקיד המלכותי של תובל שפיר
רואה 6/6: בת חן סבג עושה שופינג, בלי אורנה

מה דעתכם על הזוגיות החדשה? רכלו לנו בפייסבוק

שיר אלמליח. עופר חן,
הדירה החדשה. שיר/עופר חן

אלמליח, שלוקחת חלק בפרויקט של אתר הבגדים MINEONLINE.CO.IL, תרמה מספר בגדים מארונה הפרטי לצורך מכירה פומבית, שההכנסות ממנה ילכו לעמותת "אחת מתשע". רגע לפני הטיסה, היא הכניסה את וואלה! סלבס לארון הפרטי שלה, וסיפרה על המעבר מראשון לציון לצפון תל אביב, "כיף, בית חדש, התחלה חדשה". ולא, היא עדיין לא פגשה את השכנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שיר אלמליח. עופר חן,
מי רוצה לקנות? שיר/עופר חן

ומה יש לה להגיד על החבר החדש? "טוב לי, אני שמחה", אומרת אלמליח בחיוך מובך וטוענת שהעובדה שהיא מפורסמת לא ממש מפריעה להם ביחסים, "את יודעת הוא לא איתי בגלל שאני שיר המפורסמת הוא איתי בגלל שהוא התחבר לאופי שלי וכיף לנו ביחד". ואיך בכל זאת מצליחים לשמור על זוגיות בשלט רחוק? "אנחנו נפגשים הרבה", היא מסבירה, "טסים אחד לשני, מדברים הרבה. זה כמעט אותו דבר ואפילו יותר נוח".

שיר אלמליח. רוני כנפו
שמחה. שיר והחבר/רוני כנפו

כזכור, לפני יותר משנה, הודיעו אלמליח ושחקן הכדורגל לשעבר, אלרואי כהן, כי הם מתגרשים, כך שלפני כשבעה חודשים – הם נפגשו על מדרגות הרבנות וחתמו על מסמכי הגירושים. "אני לא כל כך רוצה לדבר על אלרואי", אומרת שיר כשהיא נשאלת מה דעתו על הזוגיות החדשה שלה, "אלרואי זה סוג של עבר ועבר שהוא סבבה ונגמר, ויש עכשיו את העתיד וזה יותר חשוב". אז האם העתיד כולל חתונה? "אני כמו גבר בדברים האלו, כשאת שואלת אותי שאלה כזו - אני די נלחצת אז פשוט תעברי שאלה".

וואלה! סלבס נלחצת רק כששואלים אותה אם היא יודעת למה החומוסיה השכונתית סגורה

שיר אלמליח. סטודיו לץ וליץ,
בזמנים טובים יותר. עם אלרואי/סטודיו לץ וליץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully