וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה בלתי נתפס. מתפללים שיצא מזה בשלום"

22.7.2017 / 17:45

פרישר גוטמן עדיין מאושפז במצב קשה בבית החולים לאחר שטבע אתמול, החברים מתעשיית הבידור מתפללים לשלומו. "יש לך עוד כל כך הרבה מה לתת לעולם הזה. ניצחת הרבה מכשולים בחייך, גם את הנחשולים של הים תנצח", כתבו לו

ניר פקין

בזמן שכולם מנסים לעכל את גודל הטרגדיה על כך שאמיר פרישר גוטמן טבע במהלך מסיבה לחגיגות שנה מאז נודע לו כי הוא בריא ולא ולה במחלת הסרטן, החברים הקרובים עדיין מנסים לעכל את גודל הטרגדיה ומתפללים לשלומו.

ביממה האחרונה, לא מעט מפורסמים העלו פוסטים מרגשים - בהם הם מתפללים לשלומו של אמיר ומבקשים לחזק את הבעל ינאי ואת המשפחה הקרובה. "גיבור, אתה חייב לצאת מזה", כתב יהודה לוי, "יש לך עוד כל כך הרבה מה לתת לעולם הזה, ניצחת הרבה מכשולים בחייך, גם את הנחשולים של הים תנצח, איש מקסים יקר וטוב לב, מתפללים לשלומך ואוהבים אותך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בזמן שבסמוך לכניסה למחלקת טיפול נמרץ נשימתי בבית החולים רמב"ם יושבים בשעות אלו ינאי, מיכל אמדורסקי ובעלה ג'פרי ישי, הוריו של גוטמן וחברים נוספים, החברים ממשיכים להתפלל לשלומו של פרישר גוטמן ברשתות החברתיות. "אני פשוט שבורה", כתבה שירי מימון ששיחקה עם אמיר ב"הלהקה", "זה לא מגיע לו ובטח לא לינאי ולרוי. וזה לא אמיתי, זה טרגי בצורה לא אנושית. ואני יודעת שמלא שבורי לב מהמצב אבל כנראה שהשיתוף הזה הוא מן צורך שלי לפרוק קצת כי הלב שלי ממש שבור. ואני מתפללת שיקרה הנס הזה שקרה רק לא מזמן... אפשר שיקרה שוב. הלוואי".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גילה אלמגור, שחיתנה את אמרי וינאי, כתבה, "חברים יקרים באשר אתם, תצטרפו אליי לתפילה להחלמתו המהירה של חברינו אמיר פרישר גוטמן. שיחזור בריא ושלם אל יקריו - ינאי ורוי. איזה סוף שבוע נורא זה היה. הטבח בחלמיש בלתי נסלח ובלתי מתקבל על הדעת. שיבואו כבר ימים אחרים על כולנו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיכל אמדורסקי, שנחשבת לאחת מחברותיו הקרובות, והייתה גם היא בחוף הים, משחזרת את רגעי הטביעה, "היינו בחוף בעתלית. הים אכזרי היום. גלי סיף ובורות", כתבה בעמוד הפייסבוק שלה, "אמיר נכנס עם האחיינית שלו שחר בת 9 למים ועוד חברה יעל. תוך לשנייה נסחפו. אמיר החזיק את שחר מעל המים כדי שלא תטבע. הגיע לאפיסת כוחות. ג'פרי בעלי ועוד 2 בחורים עם גלשנים נכנסו למים להוציא אותם. הים היה קשה ולא נתן להם לחזור לחוף במהירות... אמיר בלע הרבה מים. שחר גם. היא בסדר במיון. הוא מונשם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חגגו ביחד. אמיר ומיכל מספר רגעים לפני האסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם החברה, אילנית לוי, לא מצליחה לעכל את הבשורה: "קשה לי לדבר.. אני לא מצליחה בכלל לעכל את גודל הטרגדיה", היא אומר בשיחה עם וואלה! סלבס, "אני מתפללת לשלומו ומקווה שהוא ייצא מזה בשלום. אני שולחת חיבוקים וחיזוקים לינאי וכל המשפחה. אמן ונשמע בשורות טובות בקרוב".

אילנית לוי. רפי דלויה
מתפללת לשלומו. אילנית/רפי דלויה

השחקנית גל גדות, ששוהה בימים אלו בחו"ל, כתבה בעמוד האינסטגרם הרשמי שלה, "מתפללת לשלומך. אדם טוב לב ואמיץ שניסה להציל את אחייניתו מטביעה, הציל אותה וטבע בעצמו", כתבה גדות והוסיפה, "זה גרם לי לחשוב על מה שמתרחש בארץ לאחרונה עם החלטת הממשלה למנוע מזוגות גאים לאמץ ולהביא ילדים.. אמיר (לפחות ממה שהצלחתי להתרשם מהתקשורת ומדברים ששמעתי מחברי משותפים) הוא אב ואיש משפחה למופת. כמה אנשים אתה מכירים שיסכנו את חייהם כדי להציל חייו של אחר. ומי מחליט למי מגיע יותר או פחות להיות הורים. כולנו שווים בעולם הזה, אף אחד לא אזרח סוג ב' #האהבההיאשלכולםולכולם"

גל גדות. ניר פקין
"אדם טוב לב ואמיץ". גל/ניר פקין

טל מוסרי, שהיה אמור להיות גם הוא בחגיגות, מסר לוואלה! סלבס, "בלתי נתפס, אני כולי רועד", מספר מוסרי, "לצערי לא הצלחתי להיות עם כולם במסיבה כי היו לי הופעות באילת. מרגע ששמעתי על הטרגדיה, כולי רועד. זה בלתי נתפס. אני מתפלל שאמיר יצא מזה. הוא עבר את הנורא מכל ואני מתפלל שהוא יצא מזה. אין לי מילים. אני גמור".

מעיין לנצר. ניר פקין
"אני כולי רועד"./ניר פקין

כידוע, בשנה האחרונה חווה פרישר גוטמן לא מעט טלטלות בחייו זאת בעקבות אבחון שגוי של דלקת בה לקה במהלך ההכנות למופע האיחוד ללהקת היי פייב, שאבחנה אותו כחולה בסרטן מסוג לימפומה בבית החולים איכילוב ואף עבר סדרת טיפולים כימותרפיים אינטנסיביים - שלושה חודשים אחר כך נודע שהאבחנה הייתה שגויה וכי הוא סובל ממחלה דלקתית בעלת מאפיינים דומים, בשם מחלת קיקוצ'י. לאחרונה, אף החליט להגיש תביעה נגד בית החולים, בשל האבחון והטיפול השגויים שהשפיעו עליו פיזית, כלכלית ונפשית, או כפי שאמר לוואלה! סלבס: "יודעים מה זה 'כימו-בריין'? אני לא זוכר הרבה מהשנים האחרונות".

באותה תקופה, תיעד את המאבק שלו בסרטן והגילוי המרעיש בסרט התיעודי "המאבק לחיים", אותו אף החליט לאחרונה לעבד למחזמר במתי - בעלילה שבה פרישר גוטמן עתיד היה לככב בתפקיד הראשי. במקביל, אף צילם בתקופה האחרונה קטעים אישיים מחייו לטובת השתתפות בדוקו-ריאיליטי "מחוברים". כעת, כאמור, הוא נאבק על חייו.

היום (ש') הגיע גוטמן לחוף הים בעתלית עם חברים קרובים ובני משפחה על מנת לחגוג שנה לניצחון שלו את המחלה. במהלך המסיבה, נכנס אמיר עם אחיינית שלו ועוד ילדה למים והשלושה נסחפו למערבולת. כוחות ההצלה שהגיעו ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים שם הוא עדיין מונשם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully