וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב אהבה? מי הסינגל ליידי המפורסמת שתמצא שידוך

22.7.2017 / 0:40

כולן יפות, כולן מוכרות וכולן עברו לאחרונה פרידה זוגית שוברת לב. אבל וואלה! סלבס אוהבת לתפקד כשדכנית ורוצה שתבחרו: מי הרווקה הנוצצת שבקרוב תפגוש אביר מפורסם על הסוס הלבן שלה? שדכו אותן

זה לא סוד שפרידה רומנטית היא דבר קשה מנשוא. לא משנה מי מהצדדים יזם את הפרדת הכוחות או מה היה התזמון שלה, העניין מלווה בדרך כלל בשברון לב, כעסים או חיכוכים מיותרים... אז רק תארו לעצמכם איך זה מרגיש, כשבנוסף לכל את גם דמות מוכרת שמתחזקת קהל אוהדים שצמא לכל פיסת מידע עליך. קשה פי מיליון, רק תשאלו את רוסלנה רודינה, דנה גרוצקי או השורדת מעיין אדם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי מהן תשתדך?/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא ברור אם זה בגלל הקיץ האכזרי או צירוף מקרים, אבל בשבועות האחרונים נודע כי כמה מהנשים היפות והמוכשרות של ביצת הבידור המקומית עברו הפרדת כוחות מזעזעת. רונה לי שמעון והבויפרנד חתכו אחרי תקופה ארוכה, פליטת הריאליטי עדן סבן גילתה שהמציאות היא לא תכנית ריאליטי, בעוד של"אמא של", אביבה תבורי, זה קרה במהלך צילומי תכנית יחד עם האקס.

עם זאת, וואלה! סלבס הלבבית תמיד אהבה לתפקד כשדכנית, לכן היא מציבה בפניכם כמה מהרווקות הנהדרות של עולם הגלאם המקומי - רק כדי שתהמרו, מי לדעתכם תהיה הראשונה שתמצא בן זוג מוכר חדש ומרגש, כזה שיתאחד איתה לעוד פאוור קאפל זוהר, אה-ל-תעשיית הבידור המקומית. קופידונים, עכשיו תורכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully