וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטטוס הזוגי של יעל אבקסיס מחרפן את כולם

21.7.2017 / 0:03

קרב הדיוות הגדול, הכוכבת הישראלית שתככב בסרט הוליוודי, המלכה האם שחשפה את התאומים שלה, המפורסמים שנתרמו למען הקהילה הגאה, וכמובן, הסטטוס הזוגי של הכוכבת המפורסמת - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

אביב חופי

את הרשימה פותח קרב דיוות גדול מהחיים, אם חשבתם שהיריבות ביו ירדנה לעופרה הייתה מטורפת, חכו עד שתשמעו שעדי ביטי החליטה להעביר לשורותיה את הסטייליסט של הנמסיס נועה קירל, תודו שזה הרבה יותר מרגש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרב דיוות. עדי ונועה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קדימה למקום הרביעי, שם נמצאת דיווה אחרת, מורן אטיאס שמה, שלוהקה לסרט הוליוודי לצד לא אחר מאשר ג'ון טרבולטה – זאת לאחר שהוא בעצמו ביקש לזמן אותה לאודישן, אותו עברה בהצלחה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב על המסך. מורן וג'ון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנחנו כבר במקום השלישי, שם נמצאת ה-דיווה בה' הידיעה, כי ביונסה החליטה סוף סוף לחשוף את התאומים. אז נכון, זה לקח לה בדיוק חודש לעשות את זה, אבל היי, עדיף מאוחר מאשר לעולם. אגב, לתאומים קוראים רומי וסר, סתם למקרה שתתקלו בהם ברחוב ותרצו להגיד שלום

ביונסה, רומי וסיר קרטר. אינסטגרם, צילום מסך
מתוקים. ביונסה והתאומים/צילום מסך, אינסטגרם

אל המקום השני מגיע הפרויקט המיוחד שהרימה וואלה! סלבס בעקבות ההחלטה שלא לאפשר לזוגות חד מיניים לאמץ ילדים. אז וואלה! סלבס פנתה למפורסמים וביקשה מהם לפרסם תמונה שלהם תחת הסלוגן "במדינה שלי אין אזרחים סוג ב'". ברור שכולם נענו לבקשה.

אל המקום הראשון, מגיעה מי שהייתה בשנות ה-90 השם הכי לוהט בתעשיית הבידור, יעל אבקסיס כמובן, ששיגעה מדינה שלמה לאחר שבן זוגה, צח בר, החליט לשנות את הסטטוס שלו בפייסבוק ל"נשוי". אז אם להאמין לגברת עם המעיל – הם לא באמת התחתנו והכל בדיחה.

יעל אבקסיס. אביב חופי
בדיחה גרועה? יעל והחבר/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully