וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטטיק נגד חוק האימוץ: "פשוט בורות וראייה חשוכה"

18.7.2017 / 15:42

אחרי הראל סקעת, עברי לידר, מיקי בוגנים ועוד מפורסמים שיצאו נגד החלטת הממשלה שלא לאפשר לזוגות חד מיניים לאמץ ילדים, הפעם מגיעה תגובה מכיוון מפתיע – סטטיק יוצא נגד ההחלטה ומספר על המזל שנפל בחלקו כשהוריו אימצו אותו. וואלה! סלבס מאוהבת

סטטיק. שלומי צ'יקוני, מערכת וואלה! NEWS
סטטיק/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקוני

נראה שסערת חוק האימוץ האוסר על זוגות חד מיניים לאמץ ילדים, לא יורדת מהכותרות, ובצדק! לאחר ההחלטה החשוכה וההומופובית של ממשלת ישראל – לא לאפשר לזוגות חד מיניים לאמץ ילדים, יצאו לא מעט מפורסמים נגד ההחלטה וכתבו פוסטים מרגשים. הרשת געשה!

כעת, נראה שהמאבק, ששיאו יגיע בהפגנת ענק אל מול קריית הממשלה ביום חמישי בשעה 18:30, מקבל חיזוק מכיוון מפתיע – לירן רוסו, המוכר לכם יותר כסטטיק מהצמד סטטיק ובן אל, החליט, בתור ילד מאומץ, לכתוב מכתב גלוי לשר הרווחה, ישראל כץ, ולכל העוקבים שלו המתנגדים לאימוץ ילדים על ידי הורים חד מיניים.

מה דעתכם על הסטטוס של סטטיק? דברו על זה בפייסבוק

דניאל מורשת יומולדת. ניר פקין
דניאל מורשת יומולדת/ניר פקין

"מדינה יקרה שלי, האם איבדנו את זה סופית?!",

"מדינה יקרה שלי, האם איבדנו את זה סופית?!", פתח סטטיק את הפוסט המרגש שפרסם בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו, "אהלן, סטטיק. יותר נכון לירז רוסו. בן 26, חיפאי, מוסיקאי, כותב, יוצר, מלחין, סטרייט, קצין במילואים.. וזהו בגדול.. אה, רגע, יש עוד תואר שאני סוחב איתי - מאומץ.
בואו נדבר על הבקשה של מר חיים כץ. משתי נקודות פרספקטיבה:
האחת, שכולנו אמורים להבין אותה - בתור אנשים שחיים במדינה דמוקרטית ב-2017.
והשנייה, שאני אולי אשפוך לכם קצת אור עליה - בתור מאומצים.

בואו נתחיל מהראשונה. לא נמאס לנו? לא נמאס לעם הכי רדוף בתולדות ההיסטוריה מרדיפת מיעוטים? די, חלאס. 2017. הקהילה הלהט"בית בכל מקום, והרוב המוחלט כבר מבין שלשפוט אדם לפי הנטייה המינית שלו (כל עוד הוא לא מסכן את הציבור - ואת זה רשמתי אך ורק כדי שלא תתחילו עם "רגע אבל מה עם פדופילים גם זו נטייה מינית") זה פשוט בורות וראייה חשוכה לשמה. הומואים, לסביות, טרנסים וואט אבר - כולנו ישראלים. לכולנו מגיעות זכויות זהות. בין אם מדובר בחתונה/אימוץ/מקומות עבודה - כולנו שווים. מה הקטע בדמוקרטיה אם לא ככה ? אנחנו דמוקרטיה של 2017 לא של 400 לפנה"ס!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
סטטוס פייסבוק סטטיק. פייסבוק, צילום מסך
סטטוס פייסבוק סטטיק/צילום מסך, פייסבוק

"כמו שהקהילה תורמת את שלה לקהילה אם זה בצבא, כך מגיע להם לחיות את חייהם"

סטטיק המשיך וכתב, "כמו שהקהילה תורמת את שלה לקהילה אם זה בצבא, במשטרה, ברפואה , בבידור ובמשרות בכירות בכל הענפים - כך גם מגיע לאותם האנשים לחיות את חייהם על פי העדפתם האישית ! כמו כולנו !! ומי שלא מבין איך זה כמו כולנו - פשוט עיוור. פונה אליכם אחי ואחיותיי הסטרייטים : דמיינו שהיה אסור לנו לאמץ? להתחתן? היינו שורפים את הרחובות ולא מנהלים מחאה שקטה ומבוקרת. תחשבו על זה, ונעבור להיבט השני. אז כמו שאמרתי, לא סוד, אני מאומץ.

הפרוש הישיר של זה הוא שאם בגדול לא היו תופסים אותי שני הורים מדהימים הייתי כנראה מוצא את עצמי נתון לחסדים של משרד הרווחה ומגיע כנראה לאיזשהו בית יתומים כזה או אחר. אתם יכולים לדמיין שהיה יוצא משם לירז שונה לגמרי שכנראה לא היה מגיע לחצי ממה שיש לי היום, והיה נאבק בכל שאר התארים הקשים כמו "יתום", "חייל בודד" והכי קשה.. פשוט לבד בעולם. קשה לי לדמיין את עצמי בגילי בלי אף אחד. בלי משפחה. בלי אמא. בלי אבא. בלי שאי פעם חגגו לי יום הולדת כמו שצריך. בלי טיול בר מצווה לחו"ל.. בלי מי שיצעד איתי לחופה. ובכן, למזלי, I dodged that bullett על ידי זה שאימצו אותי זוג הורים מהמדהימים שפגשתם. אבל בקלות זה יכל להיות אחרת.

סטטיק. רפי דלויה
סטטיק/רפי דלויה

"זה לעולם לא פגע באף אחד, בשום מקום, בכל העולם!"

"עכשיו תגידו לי", המשיך הזמר המחונן, "האם אתם תשללו מילד או ילדה שנתונים לחסדי המזל מבחינת האם יאמצו אותם או לא, על סמך ראייה חשוכה? על סמך חוסר בסובלנות? על סמך אי הבנת השונה? על סמך אפליה לא מוצדקת בעליל שלא מגובה בשום הוכחות וההיפך? ידעתם שהמחקרים בכל העולם מוכיחים כי אין שום השפעה שלילית בשום מקרה שנבדק מהמצאות הורים חד מיניים במשפחה? זה לעולם לא פגע באף אחד, בשום מקום, בכל העולם! אז על סמך הדעות החשוכות שלכם (שזכותכם להחזיק בהן, אנשים רעים שכמוכם) - על סמך אלה אתם תשללו מילד את הסיכוי שלו להגיע למשהו ? להשיג? לשאוף? לחגוג? לשמוח? או יותר מהכל - לא להיות לבד? תחשבו על זה".

וואלה! סלבס מוכנה לאמץ את סטטיק בכל רגע נתון

  • עוד באותו נושא:
  • סטטיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully