וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עברי לידר בעקבות חוק האימוץ: "מתבייש במדינה שלנו"

17.7.2017 / 15:40

אחרי הראל סקעת, עכשיו גם עברי לידר יוצא נגד החלטת הממשלה לא לאפשר לזוגות חד מיניים לאמץ ילדים. גם למיקי בוגנים וגל אוחובסקי היה מה להגיד בנושא. וואלה! סלבס לא שותקת

עיבוד תמונה

* בווידאו: צילומים מתוך קמפיין הגאווה של וואלה! סלבס

24 השעות האחרונות היו סוערות ביותר בקרב חברי הקהילה הלהט"בית, זאת בעקבות החלטת כנסת ישראל לא לאשר לזוגות חד מיניים לאמץ ילדים. הרשת געשה, אנשים הביעו מחאות בפוסטים זועמים בפייסבוק ולא מעט אנשים יצאו נגד ההחלטה, ביניהם גם המפורסמים הגאים שניסו להסביר לעוקבים שלהם מדוע מדובר בהחלטה חשוכה ופרימיטיבית ששייכת למדינות עולם שלישי.

אחרי שהראל סקעת התראיין בסוף השבוע בוואלה! סלבס וסיפר על הקשיים שמערימה הממשלה על זוגות שרוצים להביא ילדים בהליך פונדקאי וסיפר על הרצון שלו לשרוף צמיגים מול בית ראש הממשלה, ואחרי שכתב היום (ב') פוסט מרגש ובו קרא לנוער הגאה לא להתגייס לצבא, נראה שעוד מפורסמים נעמדו לצידו כשפרסמו גם הם דברי מחאה בעמוד הפייסבוק שלהם.

מה דעתכם על החוק? בואו לדבר על זה בפייסבוק

הראל סקעת, הביצה. מגד גוזני
לא להתגייס! הראל/מגד גוזני

"אני לא יכול לשתוק מול התגובה של מדינת ישראל בעניין אימוץ ילדים על ידי הומואים ולסביות", כתב הזמר עברי לידר, "תשובת מדינת ישראל? המדינה שלי? מי בדיוק במדינה שלי לא מאפשר לנו לאמץ ילד רק בגלל שאנו חיים את חיינו עם בני אותו המין? מי בדיוק במדינה שלי כה רפה שכל שחשב שאם בני אותו זוג מגדלים ילד הדבר יהווה העמסה של מטען נוסף על הילד? ומי בדיוק במדינה שלנו כה פרימיטיבי וחשוך שהעז לחשוב שגידול ילדים על ידי בני זוג מאותו המגדר הוא "מטען נוסף"? כתב לידר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
עברי לידר. רפי דלויה
מתבייש במדינה!/רפי דלויה

"אם נשארה כאן עוד טיפת כבוד למישהו בממשלה שלנו, אם יש כאן עוד מישהו, ראש הממשלה לדוגמא, שחוק כבוד האדם וחירותו והיותנו שווים בפני החוק – חשובים לו ומהסיבות הנכונות- זה הזמן לקום ולעשות מעשה. אני מתבייש, אני עצוב, אני כועס אבל בעיקר אני המום שבשנת 20177 במדינה שלנו, נאורה ומתקדמת באין ספור תחומים, נשארנו אלפי שנות אור מאחור".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם מעצב השיער והמאפר, מיקי בוגנים, לא ישב בשקט וכתב, "לכל יפי הנפש שמזועזעים ממצעד הגאווה, לכל הומו, לסבית וטרנסית שמצטרפים לדעה הזו ומנסים להיות רגילים אלק - שנת 2017 ויש פה עוד הרבה חושך. נכון, לא החושך היחידי – יש שחיתות, ניצולי שואה מופקרים, גזענות, הפליות ועוד, חושך בעיניים. משרד הרווחה שמנוהל על ידי מי..? טוב לא צריך להסביר, נכון? במקום להתעסק ברווחת החברה, במקום שכל אדם, ולא משנה מגדרו או העדפתו, יקים משפחה ויעשה טוב לעולם - שולחים אותנו לעשות את זה בארץ זרה. פשוט בושה.

מיקי בוגנים. לנס הפקות, רפי דלויה, מערכת וואלה! NEWS
פשוט בושה!/מערכת וואלה! NEWS, לנס הפקות, רפי דלויה

מי שעוד הביע את דעתו בנושא, היה גל אוחובסקי, שידוע במאבקיו הרבים למען הקהילה הגאה ואף היה ממקימי ארגון הנוער הגאה, שבמקום לכתוב פוסט אורך, החליט להסתפק במשפט שמסכם הכל: "נבלות. בא לי להקיא. מה זה נמאסתם". תכלס, צודק

וואלה! סלבס עדיין מחכה שאיילת שקד תאמץ אותה, רק אז אולי היא תבין כמה זה מדהים להיות אמא לילד הומו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסטטוס של מיקי/מערכת וואלה!, צילום מסך
גל אוחובסקי. ניר פקין
נבלות! גל והאחיינים שלו/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully