וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני ספירס ביקרה בארץ, מה הרגע שהכי ריגש אתכם ביצ'ז?

7.7.2017 / 0:12

בין שיזוף טבעי במרפסת בית המלון לשיזוף מלאכותי במכון, שופינג בכיכר המדינה ותפילה בעיר העתיקה בירושלים - הו בייבי, נסיכת הפופ עשתה פאן בחום הישראלי. אבל וואלה! סלבס סקרנית לדעת מה הרגע של בריטני ספירס שהכי ריגש אתכם? בחרו

צילום: רוני כנפו עריכה:אריאל תמרין

נשיא ארצות הברית, רוקסטארז מזדקנים, מעצבים בינלאומיים, נו באמת - אף אחד מהם לא ריגש את הקהל הישראלי כשהגיע לביקור בארץ הקודש כמו נסיכת פופ בשם בריטני ספירס, שהגיעה ליומיים שלמים בין העיר ללא הפסקה לעיר הקודש, תוך כדי שהיא מבלה בעיקר בסוויטה המפוארת שהוכנה עבורה מבעוד מועד בבית המלון אל מול חופי תל אביב ומזיעה בעיקר על הבמה של פארק הירקון.


רכלו על הביקור של בריטני ספירס בפייסבוק

בריטני ספירס בהופעה בישראל. מגד גוזני
איטס בריטני. ספירס על הבמה בתל אביב/מגד גוזני

בינינו, אחת הפופסטארז הכי גדולות בעולם אולי היתה כאן רק יומיים - אבל הביקור שלה סיפק כל כך הרבה כותרות חווייתיות: סיגריה במרפסת של קומת המלון שהיתה אמורה להיות נקייה מאנשים מעשנים, שופינג סופר-יוקרתי כיוון שכנראה שלחה את מזוודת הבגדים שלה חזרה לאמריקה לפני שהגיעה ואפילו מפגש מרגש עם ילדי עמותת Make-A-Wish Israel שרק רצו לחוש את הביץ' החמודה מקרוב.

אבל וואלה! סלבס עדיין מתלבטת, איזה מהרגעים המרגשים של בריטני ספירס בארץ הכי הלהיב אתכם, המעריצים והגולשים הסקרנים. נו, עכשיו בדיוק זה הזמן לבחור והכריע - מה הכי התלהבתם שבריטני עשתה פה? החליטו בעצמכם.

הצצה:

מה בריטני עשתה מול מצלמות האבטחה?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully