וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגברת המפורסמת שמאחלת לאנשים... מוות!

7.7.2017 / 0:10

יש כאלה שהכירו אותה כליידי זוהרת - אך בשנים האחרונות אחרים שומעים עליה בעיקר בזכות יחוס משפחתי. אך מתברר שלא כולם יודעים שהיא ידועה לשמצה כמי שמטנפת על מי שלא מוצא חן בעיניה ולא מתביישת לקלל אנשים - גם כשהם בסביבתה. וואלה! סלבס נגעלת

לחץ. ShutterStock
לחץ/ShutterStock

את הגברת הבוגרת (וכביכול מכובדת) שעומדת במרכז שאלת השבוע, יש כאלה שהכירו כנערה זוהרת בעבר, למרות שהיום סביר להניח שאנשי תעשיית הבידור - וגם אתם - שמעתם עליה בגלל הייחוס המשפחתי שלה. מה שאתם אולי פחות יודעים, הוא שהגברת הסוג-של-נאוה, היא למעשה סוג-של-אישה רעה, כזאת שפותחת פה גדול על כל מי שלא ממש מוצא חן בעיניה לפי שעה, תוך כדי שהיא מקללת, מטנפת ומלכלכת בפני כל מי שמוכן להטות אוזן.

מי ידע שמאחורי שלל תמונות אינסטוש מחויכות ותוספת של כיתובי אהבה, אור ושלווה מלאכיים, מסתתרת אישה לא כל כך נחמדה. שמעו סיפור: באירוע ענק שנערך לאחרונה, אליו הגיעה גם הגברת - היא התבקשה לדגמן אושר מול המצלמות, אך נראה שלא ממש אהבה את הרעיון שהיא צריכה להתראיין, אז היא פשוט אמרה בפומבי ובקול גדול "שאצטלם עבור המותג XXX? הצחקת אותי, הלוואי שימותו!". פחח, רגע, אז למה בדיוק הגעת, רק כדי לזעזע את כולם?

אשה מתביישת. ShutterStock
לא מתביישת. וחבל/ShutterStock
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully