וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקדני בלט נגד אסי עזר: "אמירה מפגרת ואינפנטילית"

5.7.2017 / 15:57

רקדני בלט שצפו בפרק האחרון של תכנית ריאליטי הריקוד, החליטו לא לעבור בשתיקה על האמירה של המנחה הגאה - שפסק כי רקדני בלט הם נשיים. "בלט זה לא נשי חיים שלי, אתה נשי", כתב רקדן לאסי עזר. וואלה! סלבס אישה אישה

ראובן קסטרו

מי שעוקב בדריכות אחר הקריירה המשגשגת של המנחה הגאה, אסי עזר, לא יכול היה שלא לשים לב שבמהלך הקריירה, הסתבך עזר לא מעט בגלל הפה הגדול שלו. פעם זה היה עם אנשי הקהילה הגאה, פעם עם נטלי דדון ואפילו עם בר רפאלי - כן, עזר הוא אחד שלא חושש להגיד את אשר על לבו ולפעמים, זה עולה לו ביוקר. הפעם, כך נראה, הוא הסתבך עם רקדני הבלט.


רוצים עוד רכילות?
הכי אמיתית שיש: הפרויקט החדש של פנינה רוזנבלום
וואו! שירי מימון חושפת את הבייבי החדש

מה דעתכם על האמירה של אסי? רכלו לנו בפייסבוק

אסי עזר. ראובן קסטרו
בלט זה נשי? אסי עזר/ראובן קסטרו

בתכנית האחרונה של "רק רוצים לרקוד", אותה הוא מנחה עם רותם סלע, שוחח עזר עם אחד המתמודדים, תוך שהוא מציין כי היפ הופ הוא ריקוד גברי בשעה שבלט הוא ריקוד נשי. רקדני הבלט באשר כנראה נעלבו נורא ולא הסכימו לשתוק, כך שאחד מהם אף כתב פוסט חריף ונוקב נגד המנחה הגאה וחברת ההפקה של הריאליטי, "טדי".

"כמה כעס יש לי על טדי הפקות, ועל כל מי שמפיק את התכנית הזאת!", כתב רקדן בשם יגאל משינסקי שצפה בתכנית ולא האמין למראה עיניו, "זה שזה ריאלטי זול מהסוג הכי רדוד שיש וזה שאין קשר בין מחול לתכנית זה בסדר כולם כבר הבינו אני אפילו זורם על זה אבל להגיד 'בלט זה מאוד נשי והיפ הופ זה גברי'? לשמוע את זה ממנחה טלויזיה בפריים טיים??? מה זה? בושה כל כך גדולה!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד הוסיף משינסקי, "אסי יקר, לידיעתך יש המוווווון רקדני בלט גברים בעולם! המווון ואם כבר נלך על הכי בנאלי הם אפילו סטרייטים. אין שום דבר נשי ברקדן בלט! כנראה שבחיים לא ראית רקדן בלט או מופע בלט אמיתי. זה שיא הגבריות שיא הכוח שי הפיזיות אתה הורס כל דבר טוב שאולי היה יכול לצאת מהתכנית הזאת! במקום להגיד את ההפך הוצאת את האמירה המפגרת והאינפנטילית הזאת מהפה מבלי להבין כלום? בלט זה לא נשי חיים שלי אתה נשי! בושה גדולה ועצב גדול עוד יותר".


וואלה! סלבס רוקדת ריקודי בטן מגיל 3, מה זה אומר עליה?

אסי עזר. אלירן אביטל
למי קראת נשי? אסי/אלירן אביטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully