וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם בלי חולצה, אבל מי השורד שהכי התאכזבתם שעזב?

23.6.2017 / 0:42

חמישה אנשים שהרשימו את הצופים עזבו את האי הבודד עד כה, אבל וואלה! סלבס יודעת שרק לאחד מכוכבי "הישרדות" תגעגעו במיוחד. אז מי זה יהיה לדעתכם, אלון ששון, ניקולה וורד או דוקא רז ניסים כהן? אתם קובעים

(צילום וידאו: עידן פרידמן)

בכל עונה של "הישרדות" ששודרה בארץ זה קורה: הצופים מקבלים מקבץ חטובים וחטובות על המסך, כאלה שמחלקים לשני שבטים ומודחים בזה אחר זו אחר זה אחר זו. עם זאת, הפעם נדמה שחמשת הראשונים שלא שרדו את מועצת השבט הם כאלה מדוברים ורעשניים במיוחד, אבל גם נאים מאוד לעיניים.


רכלו על השורדים שהודחו גם בפייסבוק

מסיבת בריכה הישרדות. אלירן פאר, מערכת וואלה! NEWS
מי המודח שהכי התאכזבתם שנפרד מהריאליטי?/מערכת וואלה! NEWS, אלירן פאר

זה התחיל עם דניאל אביסריס, המשיך עם רז ניסים כהן ועדי ברגר שנפלו כמו זבובים למרות חסינותם הפיזית והמשיך באלון (הגיבור) ששון וניקולה (המדגמנת) וורד, שכרגע נאבקים על על הישרדותם ב"אי המתים" הידוע לשמצה. כמה יופי לעיניים, שכבר לא תראו, הא?

אבל מי השורד שהכי התאכזבתם לראות מודח מהמשחק, בגלל שלא תראו אותו זומם בבגד ים לח או אוכל תולעים בזמן שהוא תלוי הפוך ומתחמק מנחיל צרעות קטלניות?

האם אלה הקוביות של כהן או ההבעות התמימות של ברגר, או דווקא ששון שהדחתו היתה לא פחות מאסון? וואלה! סלבס תשמח שתבחרו. מי יודע, אולי אלוהי הריאליטי ישמע אתכם ויחזיר אותו או אותה למשחק. א-מ-ייייההה.

רטוב מאוד

כוכבי ”הישרדות” משתוללים במסיבת בריכה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully