וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי והבטן עולות על דוכן העדים

23.6.2017 / 0:01

ההיריון הכי מדובר בעולם, הרומן שמשגע תעשייה שלמה, המשפחה שלא מפסיקה להסתכסך, הזמר המפורסם שלא נכנס למועדון יוקרתי וכמובן, הטופמודל ששוב הגיעה לבית המשפט - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

ניר פקין

את הרשימה פותחת המלכה האם, הלא היא ביונסה, שהביאה לאוויר העולם זוג תאומים חמודים. אז נכון, הודעה רשמית עדיין אין וגם לא אישור למה שהיא ילדה, אבל היי, אם אבא של ביונסה אמר מזל טוב – כנראה שזה נכון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אז מה ילדת, מאמי? ביונסה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קדימה למקום הרביעי, שם נמצא זוג יחסית חדש שמאיים לשגע את הביצה, ככה זה שהשף אסף גרניט והרקדנית, אנה ארונוב, לא ממש החלטיים לגבי היחסים ביניהם ועל מה שקורה ביניהם. או שאולי זו בכלל התקשורת?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אסף גרניט. דייב שחר
מכחיש את הפרידה. אסף/דייב שחר

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצא סכסוך משפחתי חדש במשפחת תבורי. מצד אחד: בן אל תבורי מוכן להגיע לחגיגות בת המצווה של אחותו הקטנה בתנאי שלא יהיו כלי תקשורת, זאת למרות סיכום של המשפחה עם בעלי המקום שיקבלו את החלל בחינם תמורת סיקור תקשורתי. מצד שני: כלי התקשורת לא עובדים אצל תבורי ומגיעים, מה שגורם לו להתפוצץ על אמא אביבה אל מול הצלמים בזמן שהיא מנסה להסביר לו שזה לא היא הזמינה אותם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין כמו אמא. בן אל ואביבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל המקום השני והמכובד מגיע, איך לא, המסלסל עומר אדם, שבסך הכל רצה להיכנס למועדון גלישה אקסלוסיבי בהרצליה, כן ממש אותו אחד שבו מבלה בר רפאלי, אלא שהמארחת כנראה לא פתחה ערוץ 24 לאחרונה ולא זיהתה את אדם. סוף טוב הכל טוב, עומר נכנס ואף רכש מנוי לשנה. עניין של 6,500 שקל.שייך

עומר אדם. משה נחומוביץ',
אין כניסה. עומר/משה נחומוביץ'

למקום הראשון, איך לא, מגיעה בר רפאלי, שוב בענייני פרשת המיסים. הפעם, הגיעה הדוגמנית ההריונית לבית המשפט על מנת להעיד במשפט שמתנהל נגדה, לאחר שרשות המיסים טענה כי רפאלי שיקרה כשטענה שלא גרה בארץ בשנים 2009-2010.

בר רפאלי. ניר פקין
זכאית? בר/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully