וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה דיקלה סרבה להחליף את שירי מימון ב"אקס פקטור"?

21.6.2017 / 17:40

לאחר ששמעתם בכל מקום על המחליפות הפוטנציאליות של שירי מימון ההריונית ב"אקס פקטור", יוצא לאור ליהוק נוסף שהיה על הפרק. אז מדוע סרבה דיקלה להשתתף לבסוף בתכנית המדוברת? וואלה! סלבס דרישות גבוהות

צילום: עדי אורני

בכל תכנית ריאליטי שמחשיבה את עצמה, דואגים תמיד לצלע נשית חזקה - כזאת שיודעת להתבטא, סוג של דיווה שלא מפחדת להגיד את מה שעולה ברוחה. בקיצור, שירי מימון. הזמרת המצליחה נמצאת בימים אלו בחודש התשיעי להריונה, ושנייה לפני שהיא יולדת - הגיע הזמן למצוא לה מחליפה זמנית ב"אקס פקטור". אז זהו, שהיו לא מעט מועמדויות ולא מעט שמות שנזרקו באוויר, וזמרת אחת, שכולכם מכירים, שהגיעה לשלבים ממש סופיים, אלא שאז הכל התפוצץ. ולא, לא מטעמים אמנותיים.

לעוד רכילות מהביצה:
בר רפאלי מעידה בבית המשפט, שוב
מביך: קטריקס מארח את סטטיק בשיר נשכח

מה אתם אומרים על הסירוב של דיקלה ל"אקס פקטור". רכלו בפייס

שירי מימון מתארחת בתוכנית הביצה עם אדם סרור באולפן וואלה, פברואר 2017. מגד גוזני
מהממת. שירי מימון/מגד גוזני

בתקופה האחרונה, נזרקו לא מעט שמות לאוויר של זמרות פוטנציאליות אשר עתידות להחליף את מימון, כגון זוכת התכנית, עדן בן זקן, ואף כוכבת הילדים נועה קירל כשעל כולם, כך התברר - גוברת הזמרת עם הקול המיוחד.

אממה, לוואלה! סלבס נודע כי המגעים הרציניים נרקמו בכלל עם הזמרת המצליחה דיקלה, שאף הגיעה למאצ'ינג עם סאבלימינל. כל הצדדים היו מרוצים ואף הסכימו כי דקלה היא ללא ספק הבחירה הנכונה ותשתלב היטב עם צוות השופטים המכובד ביניהם גם עברי לידר ומשה פרץ, אלא שאז הכל התפוצץ. למה, אתם שואלים? קוראים לזה כסף.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
בית השנטי. ניר פקין
חבל, יכל להיות פאן. דיקלה/ניר פקין

גורמים המעורבים בדבר, ידעו לספר לוואלה! סלבס כי המשא ומתן התפוצץ לאחר שהצדדים לא הצליחו להגיע להסכמה בעניין התשלום אותו תקבל דקלה והזמרת נאלצה לסרב להצעה המפתה.


מטעם התוכנית נמסר בתגובה: "אנו מודעים לעניין הרב שנוצר בשבועות האחרונים בנוגע לשופטת אורחת בפאנל העונה השלישית של "אקס פקטור" בשל הריונה המתקדם של שירי מימון. מי שתשמש כשופטת אורחת ב"אקס פקטור" היא עדן בן זקן , זמרת אדירה ובוגרת העונה הראשונה של התכנית.


וואלה! סלבס לעולם לא מסרבת לצ'ק מזומן, דחוי ואף ללא כיסוי. הכל יתקבל בברכה

ניקול ראידמן. ניר פקין
זכתה בתפקיד. עדן בן זקן/ניר פקין
נועה קירל, אולסטאר 2017. ברני ארדוב
גם היתה על הפרק. קירל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully