וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן אל תבורי שוב מסתכסך. הפעם עם אימו

19.6.2017 / 13:41

אחותו למחצה של הזמר המפורסם חגגה בת מצווש במועדון קריוקי, אז היא ביקשה מהאח החמוד שלה להגיע לשמח. הוא הסכים להגיע בתנאי שלא יהיו צוותי צילום במקום. כשהגיע וראה צלמים, העניינים התלהטו. וואלה! סלבס אחים בדם

עידו שחם

חלומה של כל מתבגרת הוא שההורים שלה יפתיעו אותה ויסגרו לה הופעה של סטטיק ובן אל באירוע בת המצווש שלה. לכן, כשאת אחותו למחצה של בן אל תבורי – הציפייה, מן הסתם, היא שהצמד המזמר יגיע ויעשה שמח, בטח ובטח כשמדובר במועדון קריוקי. וכך אכן היה אמור להיות - בעלי המועדון הסכימו לתת למשפחה את החלל בחינם, זאת בתמורה ליחסי ציבור ולסיקור תקשורתי.

רוצים עוד רכילות?
למה ביונסה והתאומים לא משתחררים מבית החולים?
יום האב שמח: הכוכבים הגדולים חוגגים עם הילדים

מי לדעתכם צודק? רכלו לנו בפייסבוק

בן אל תבורי. ניר פקין
בלי מצלמות! בן אל/ניר פקין

אממה, תבורי ג'וניור נתן את הסכמתו להגיע לאירוע בתנאי אחד – בלי צוותי תקשורת. מה שאומר, בחשבון פשוט – שהאמא, אביבה תבורי, תאלץ לשלם מחיר מלא עבור מועדון הקריוקי, מאחר והאירוע לא יסוקר בכלי התקשורת. כולם נתנו את הסכמתם, כך שאתמול (א'), כולם נפגשו במועדון המדובר במטרה לזייף בקולי קולות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המשפחה מתפרקת/מערכת וואלה!, צילום מסך

אך תכניות לחוד ומציאות לחוד, כך שברגע שהגיע תבורי למקום – הוא הופתע לגלות צוות צילום של אחד מכלי התקשורת במקום. הדבר, מן הסתם, לא מצא חן בעיניו, כך שבמקום פרץ ויכוח בין האם לבנה אל מול הצלמים. לבסוף, לאחר שהבהירה לו מאמא תבורי כי הצוות נכח במקום ללא אישור או הזמנה – נרגע הבן המזמר ונכנס למועדון לשמוח עם אחותו. אה כן, והם בסוף קיבלו 30 אחוז הנחה.

בן אל תבורי וסטטיק 14 במאי 2017. ראובן קסטרו
יש מצלמה - אין עסקה./ראובן קסטרו

מטעמו של בן אל נמסר: "בן אל הגיע במטרה לשמח את זואי היקרה ולא לקח הופעה באותו ערב על מנת לבלות בחיק המשפחה ללא שותפו המוסיקלי סטטיק. חשוב לציין כי מבחינה מקצועית מובהר וידוע כי בן אל תבורי הוא חלק מהצמד סטטיק ובן אל וללא סטטיק לא יכולה להתקיים כל הופעה. סטטיק לא הוזמן לאירוע ולא תוכננה הופעה במקום - בין בן אל לאימו הובטח כי מדובר באירוע משפחתי אינטימי וכי לא תהיה תקשורת במקום", כך נמסר.

וואלה! סלבס לא מסכימה להופיע במועדונים שבהם אנשים לא מדביקים לה כסף לחזייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully