וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי העז לפתוח פה על שרה נתניהו?

15.6.2017 / 0:01

קרב הסכינים בין כוכבת הילדים לשף המפורסם, הנשיא שהתחיל עם הכוכבת התפוסה, כוכבת הנוער שהבריזה ממצעד הגאווה, הזמר שחשף סוד מהעבר וכמובן, הנכדה המפורסמת שפתחה פה על אשת ראש הממשלה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

עיבוד תמונה

את הרשימה פותח קרב חתולות, כי מקורבים לעדי הימלבלוי טוענים שהשף עומר מילר מעתיק את מנות הקינוחים שהוא מפרסם מהמסעדה שבבעלותו של בעלה. על פי המקורבים, המנות די זהות ואי אפשר שלא להתבלבל. מילר מצידו, תוקף בחזרה וטוען כי בעלה של עדי בכלל מעתיק את המנות ממסעדה בניו יורק.

מה האירוע שהכי ריגש אתכם השבוע? רכלו לנו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
של מי יותר טעים? עומר ועדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

קדימה למקום הרביעי, הפעם מעבר לים כי סלמה הייק, אחת השחקניות היותר לוהטות בהוליווד, טענה כי דונלד טראמפ, כן הנשיא ההוא, התחיל איתה בזמן שידע שיש לה בן זוג. כשזו סירבה להצעתו, החליט טראמפ, כך לטענתה, להדליף רכילות שקרית לגביה ואז אף הכחיש זאת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הציע או לא? דונלד וסלמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת נועה קירל שלאחר שנתנה את הסכמתה להשתתף במצעד הגאווה, החליטה לבטל ברגע האחרון. למה? כי מפיקי המצעד לא הסכימו שתכנס עם הרכב שלה עד לבמה, מאחר וחששה כי הקהל יתנפל עליה.

גליתה. אלירן אביטל
דיווה! נועה/אלירן אביטל

אל המקום השני מגיע חן אהרוני, שבעקבות פרשת המורה המטריד החליט לפתוח גם הוא את תיבת השרצים שלו כשחשף כי בגיל 15 קיים יחסי מין עם המורה שלו בבית הספר ופנה למעריציו שידעו להגיד לא כשצריך.

חן אהרוני. ניר פקין
תגידו לא! חן/ניר פקין

הגענו למקום הראשון, שם נמצאת אישה אחת אמיצה שהחליטה להתעסק עם האישה הכי חזקה בישראל. נועה רוטמן, שמוכרת לכם כנכדה של יצחק רבין ז"ל החליטה שהיא לא עוברת בשתיקה על התמונות בהן נראית שרה נתניהו חוגגת ביום ההולדת של ניקול ראידמן, אז היא כתבה סטטוס חריף במיוחד באינסטגרם שלה שמשווה בין נתניהו לבין סבתה, לאה רבין עליה השלום.

נועה רוטמן ושרה נתניהו. עיבוד תמונה
מי מתעסק? נועה ושרה/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully