וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנכדה של רבין נכנסת בשרה נתניהו

12.6.2017 / 13:50

נועה רוטמן, הנכדה המפורסמת של יצחק ולאה רבין ז"ל לא ממש אהבה את העובדה שאשת ראש הממשלה מסתובבת באירועים יחצנים, אז ברור שהיא כתבה על זה פוסט נוקב שמשווה בין הגברת נתניהו לסבתה. וואלה! סלבס שולפת ציפורניים

ניר פקין

בזמן שכל העולם ואשתו חגג ביום ההולדת של המעושרת, ניקול ראידמן, ואחרי שכלי התקשורת השונים חגגו על התמונות של שרה נתניהו מגיעה לאירוע הנוצץ, נראה שיש מי שלא ממש אהבה את העובדה שאשת ראש הממשלה מגיעה לאירועים מתוקשרים השייכים בעיקר למפורסמים, אז היא כתבה פוסט. במקרה, אותה בחורה היא לא אחרת מאשר נועה רוטמן, המוכרת כנכדה האדמונית של ראש הממשלה המנוח, יצחק רבין, ואשתו לאה רבין ז"ל.

רוצים עוד רכילות?
פאטוצ'! למה נועה קירל הבריזה ממצעד הגאווה?
ערב כחול עמוק: ריטה והחבר החדש יוצאים מהארון

מה דעתכם על הפוסט? רכלו לנו בפייסבוק

נועה רוטמן. רפי דלויה
לא נשארה חייבת. נועה/רפי דלויה

בפוסט שפרסמה בעמוד האינסטגרם שלה, כתבה רוטמן, "לפני כמעט שבע עשרה שנה נפטרה אשת ראש הממשלה שלא דהרה כמו הילדה הלא מקובלת של הכיתה שסופסוף קיבלה קצת יחס. וכשהיו בעיות במחלקה אונקולוגית – לא כל שכן אונקולוגית ילדים – היא גייסה את קשריה וכישוריה לפתור את המשבר שם או בכל מקום במדינה", כתבה הג'ינג'ית הזועמת והמשיכה," והיא עשתה הרבה יחצ אבל רק למטרות צדקה, ומעולם לא הלכה לעשות סלפי עם מזרק בוטוקס מוכחש גילאית (תמונה להמחשה) אלא אשכרה עשתה משהו. וכשנשיא אמריקאי פגש בה היא לא התגוללה על התקשורת. להיפך, היא השוויצה במדינה שלנו ובאנשים. וחי אלוהים שהייתה לה ג'ורה מרשימה. אבל היא השתמשה בה בתבונה. והיא אפילו לא הייתה פסיכולוגית. מחוץ לתמונה: כל מה שכתבתי לעיל והקיא שלי בפה הבוקר".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
יומולדת ניקול ראידמן. ניר פקין
דוהרת על אירועים? מיכאל, ניקול ושרה/ניר פקין

מיותר לציין שרוטמן התייחסה לעובדה שהגברת נתניהו הגיעה אתמול (א') ליום ההולדת של ראידמן ועמדה להצטלם איתה על השטיח האדום ולעובדה שבביקורו של טראמפ בארץ הקודש – סיפרה לו שרה על היחס והביקורות שהם מקבלים מהתקשורת המקומית.

וואלה! סלבס הלכה לקנות פופקורן בתקווה שיהיה המשך לסרט האימה הזה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה לחברה המשותפת יש להגיד? סנדרה ונועה/מערכת וואלה!, צילום מסך
ניקול ראידמן. אינסטגרם, צילום מסך
חברות חדשה. ניקול ושרה/צילום מסך, אינסטגרם
ניקול ראידמן. אינסטגרם, צילום מסך
עם הזוג נתניהו/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully