וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגאווה: מי הביסקסואל המפורסם הכי לוהט?

10.6.2017 / 6:26

שלל בני אדם בארץ ובעולם אוהבים לאהוב גם גברים ונשים גם יחד, כך שחגיגות הגאווה השנתיות של תל אביב בסימן ביסקסואלים - גרמו לוואלה! סלבס לאפשר לכם לבחור, מי הכוכב חובב שני המינים שהכי עושה לכם את זה? תרימו

דיט אוהבת את דוט, שבכלל בקטע של ההוא שנהנה גם לבלות עם ההיא מדי פעם. ביסקסואלים? הם מהווים חלק גדול מאוד מקהילת הלהט"ב הגאה, אלה שמספרים בגאווה את העובדה שהם נהנים להתאהב בגברים, נשים, טרנסג'נדרים ומה שבינם. כי למה לבחור, אם אפשר ליהנות ממה שעושה הם טוב!

כמובן שבין אלה שיצאו בשנים האחרונות מהארון הביסקסואלי, היו כמה אנשים מפורסמים שדיברו בפתיחות על כך שניהלו מערכות יחסים עם גברים ונשים, בהם רן דנקר שתחזק זוגיות ארוכה עם גבר, הזמר שי גבסו שמתאהב לפי הגדרתו ב"נשמות" ולא מוכן "לחיות בתבנית", גילי מוסינזון או הזמרת פרגי, כמו גם הפופסטאר מיילי סיירוס - שעוד לפני ששבה לזרועותיו של ארוסה, ניהלה רומן עם דוגמנית מפתה.


רכלו על הביסקסואלים המרגשים אתכם גם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השנה, כיוון שאירועי הגאווה של תל אביב נערכים בסימן הקהילה הביסקסואלית, וואלה! סלבס חשבה שהחגיגות הן הזדמנות מצוינת עבורכם להכריע מי הכוכב חובב הגברים והנשים הכי לוהט. בנים, בנות, טרנסג'נדרים, אתם מוזמנים להצביע ולהרים להם בכל צבעי הקשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully