וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"להומופובים יש זין קטן"

קים וייס | צילום: דייב שחר

9.6.2017 / 0:02

רגע אחרי שוואלה! סלבס חשפה בפניכם את פרויקט הגאווה, קבלו הצצה למה שקרה מאחורי הקלעים ושימו לב למסרים שיש למפורסמים להעביר לכם בכל הנוגע לקבלת האחר. וואלה! סלבס ואהבת לרעך כמוך

עיבוד תמונה

כמדי שנה, וואלה! סלבס משיקה קמפיין גאווה מיוחד וססגוני לרגל שבוע הגאווה המתקיים בישראל. הפעם, בשונה משנים קודמות – המסר היה חשוב פי כמה: שמים סוף לבריונות ברשת כנגד הקהילה הגאה. וואלה! סלבס פנתה למספר מפורסמים שהסכימו להתייצב מול המצלמה כשפניהם חבולות ומדממות כשלצידם ניצבים בני נוער מארגון הנוער הגאה כשעל החולצה שלהם מתנוססות קללות.

פרויקט גאווה. רונן אקרמן, עיבוד תמונה
יש להם זין קטן. גילת./עיבוד תמונה, רונן אקרמן

וואלה! סלבס בשיתוף עם עיריית תל אביב ואיגי החליטו להילחם באלימות הרשת כנגד הקהילה הגאה והפיקו את הקמפיין המיוחד הזה. אחרי שנחשפתם אל הקמפיין ברשתות החברתיות ובאתר, קבלו הצצה אל מאחורי הקלעים של הפרויקט, וכמובן, הכי חשוב – תקשיבו למה שיש למפורסמים להגיד לכם בכל הנוגע לטוקבקים ואלימות ברשת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
פרויקט גאווה. רונן אקרמן, עיבוד תמונה
הומו זו לא קללה. גלית/עיבוד תמונה, רונן אקרמן

"מטומטמים ובורים שלא מבינים שום דבר וכנראה יש להם זין כזה קטן", אמרה גילת אנקורי על אותם טוקבקיסטים שמקללים ברשתות החברתיות. מירי בוהדנה אף הגדילה וביקשה מאותם טוקבקיסטים לשלוח את השם שלה ואת הכתובת, על מנת שהיא תוכל להגיע ולדבר איתם. יש לכם אומץ לתת לה את הכתובת?




לפרויקט הגאווה המלא של וואלה! סלבס

פרויקט גאווה. רונן אקרמן, עיבוד תמונה
בשוק מהתגובות. הראל/עיבוד תמונה, רונן אקרמן

"זה כל כך עצוב שאנחנו בכלל מדברים ומתעסקים בזה, שזה בכלל קיים", אמרה מלי לוי על כל הנושא. גם הראל סקעת היה בהלם מהמצב של בני הנוער לאחר ששוחח עימם, "אני חי באיזו בועה", סיפר, "והמצב הוא לא טוב כמו שאני חושב שהוא, הם (הילדים של איגי) סיפרו לי מה שהם עוברים וזה מזעזע אותי".

פרויקט גאווה. רונן אקרמן, עיבוד תמונה
נגד אלימות. אסף/עיבוד תמונה, רונן אקרמן

רני רהב לא בעד האלימות הזו, "זה לא חוכמה להשפיל מישהו דרך האינטרנט", הסביר היחצן, "החוכמה היא לחבק לאהוב לעזור". גלית גוטמן סיכמה את הנושא כשאמרה, "הומו זה לא קללה ולא לסבית ולא טרנסג'נדר ולא פאקינג תנו לכל אחד להיות מה שהוא רוצה להיות". תאמצו את המסר הזה!

וואלה! סלבס מנסה להילחם יום יום באלימות ברשת ומקווה שהפרויקט הזה יגרום לכם לחשוב פעמיים לפני שאתם מקלידים תגובות פוגעניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully