וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנדרה רינגלר: "לשרה נתניהו אין חוש סטייל"

1.6.2017 / 17:00

כולכם זוכרים אותה מימי "מהפך" כשעוד הייתה סטייליסטית אנונימית, אך מהר מאוד הפכה לאחת הנשים העסוקות בעולם האופנה, כך שהדרך לבית ראש הממשלה הייתה די מתבקשת – סנדרה רינגלר מדברת על כל מה שבאמת מעניין. וואלה! סלבס מבייצת

ניב אהרונסון

היא פרצה לחייכם בתור זו שעושה מהפך, ולאט לאט מיצבה את מעמדה כאחת הסטייליסטיות המוכרות בישראל עד שהגיעה להיות זו שלוחשת באוזנה של אשת ראש הממשלה ואף אחראית למהפך האישי שלה. כן, סנדרה רינגלר היא ללא ספק האישה שכולכם רוצים להיות חברים שלה, בכל זאת, היא גם החברה הכי טובה של בר רפאלי.

מה דעתכם על הריאיון? רכלו לנו בפייסבוק

סנדרה רינגלר. ניב אהרונסון
החברה הכי טובה. סנדרה/ניב אהרונסון

בריאיון מיוחד, רגע אחרי שהלבישה את הגברת הראשונה לביקור ההיסטורי של נשיא ארצות הברית בישראל, רינגלר מתיישבת לריאיון נוקב, בו היא מדברת על הדרך הארוכה שעשתה מימי מהפך ועד ימי בית ראש הממשלה, על הקריירה המשגשגת וכמובן, על השילוב בין קריירה ומשפחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
סנדרה רינגלר מגיעה להביצה. ניב אהרונסון
עם החיקוי בארץ/ניב אהרונסון

בהמשך הריאיון, משתפת הסטייליסטית הבלונדינית, שלאחרונה גם עיצבה תכשיטים עבור חברת "אימפרס" בפרטים מתוך בית ראש הממשלה, מספרת עד כמה שרה נתניהו שותפה לבחירות האופנתיות שלה, על המהפך שעברה הגברת הראשונה וכמובן, גם על העובדה שהן הפכו לחברות טובות שחולקות סודות.

סנדרה רינגלר. ניב אהרונסון
עם המראיין אדם סרור/ניב אהרונסון
סנדרה רינגלר. אינסטגראם, צילום מסך
BFF. סנדרה ושרה/צילום מסך, אינסטגראם

אך לא רק, כי רינגלר מדברת גם על החברה השנייה שלה, בר רפאלי, ועל החיים לצד אחד השפים העסוקים במדינה שאפילו עמד ובישל למר טראמפ ואשתו מלאניה. לסיום, היא חושפת בפני אדם סרור, את מי הייתה חולמת להלביש.

סנדרה רינגלר. אינסטגראם, צילום מסך
אחוות הבלונד. סנדרה ובר/צילום מסך, אינסטגראם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully