וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם לכם? בחרו מי השורדת הכי בוערת על האי

3.6.2017 / 0:22

התככים, התחרויות והמזימות על האי המבודד בפיליפינים כבר מרגשים על המסך שלכם - כך שוואלה! סלבס יודעת שזה בדיוק הזמן שלכם ללהבות בביקיני ולבחור: מי המשתתפת שהכי מלהיבה אתכם בעונה הנוכחית של "הישרדות"?

בעוד שעונת הקיץ מתחממת, גם התככים והמזימות על האי בעונת 2017 של הריאליטי "הישרדות" הולכים ונעשים עסיסיים יותר. בעוד שעל האי מבלים כמה גברברים מסוקסים, אין ספק שאת העלילה על המסך הקטן מובילות דווקא הנשים החזקות, אלה שהגיעו על מנת להתחרות על הפרס הגדול ותואר "השורדת האחרונה" של העונה בפיליפינים, תוך כדי שהן מדגימות מהו גירל פאוור.


רכלו על השורדים של 2017 גם בפייסבוק

הישרדות 2017. אוהד רומנו, עיבוד תמונה
כולן שורדות, אבל אחת מהן הכי שווה. לא?/עיבוד תמונה, אוהד רומנו

בין דוגמניות כמו ניקולה וורד או בר זומר, מאמנות הרזיה, מלצרית או מדריכות כושר לעוזרת פרלמנטרית בשם מעיין אדם - את האי מפארות כמה מהנשים המסקרנות והמרגשות ביותר שנראו על המסך שלכם כבר מזה שנים. רומנים עסיסיים, משימות מאלפות והרבה ציפורניים שלופות? כל עוד נותנים להן לאכול (או שדווקא היעדר המזון הוא שהפעיל אותן), הליידיז האלה מוכיחות שהן אמזונות אמיתיות.

אך אם כבר הנשים שורדות, מי מהן עושה זאת הכי טוב כשהיא מהדסת על האי בבגד ים? נו, וואלה! סלבס מציגה בפניכם את השורדות הגאות, כל שעליכם לעשות הוא לבחור. א-מ-יהההה!

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully