וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולן יפות בלבן, אבל מי הכלה המפורסמת שהדהימה אתכם?

31.5.2017 / 0:07

עונת החתונות החלה בשיא הסטייל, עם כמה מהנשים המסוקרות ביותר בארץ ככלות שלבשו אאוטפיט זוהר, שונה ומיוחד. בין שלומית מלכה, דנה פרידר לפיפה מידלטון בשמלות קצפת - וואלה! סלבס רוצה לדעת מי הכי נצצה לדעתכם? אתם בוחרים

שלומית מלכה בחתונתה (אינסטגרם)

שבועות אולי מותג כחג הגבינות הלבנות, אבל יש את אלה שזוכרים שמדובר בתקופה שבה לא רק קוטפים בתולות בשדה, אלא גם נפתחת עונת החתונות הישראלית החמה של השנה. נכון, החודשים שבהם מאות נשים ישראליות מתהדרות בשמלות קצפת צחורות, מושכות תשומת לב, שראויות לאירוע החגיגי שמנציח את אהבתן לבני הזוג.

בנות ביצת הבידור המקומית, נמנות על אלה שפתחו ברוב פאר והדר את העונה החמה בלבוש כלה - כך שבין החתונה של בנה של השכנה לזו של בת הדודה מהעבודה, חובבי הרכילות המקומיים זכו לבחון את שלומית מלכה או דנה פרידר המתוקשרות במיוחד, בלבוש זוהר מאוד. כמה יופי, מאמא.


רכלו על הכלות היפות של הביצה בפייסבוק

אילוסטרציה - כלות. עיבוד תמונה
יפות בלבן? הכלות המפורסמות/עיבוד תמונה

רגע לפני שהעונה הבהירה הופכת ללוהטת במיוחד, כי כמו בשיר - בקיץ הרי תמיד לובשים לבן, וואלה! סלבס מציגה בפניכם כמה מהכלות הבולטות של התקופה האחרונה - מהזמרת ג'ולייטה, דרך מאיה ורטהיימר האדמונית ועד לצנונית הבריטית פיפה מידלטון ומבקשת מכם להכריע: מי מהן הכי הרשימה אתכם בשמלת כלה? יאללה, דרגו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully