וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחורה הלוהטת שהסעירה את כנסת ישראל

2.6.2017 / 0:01

תמונת העירום של כוכב הריאליטי, הכוכבת הישראלית שחוזרת לככב על המסך הקטן, החופשה הסופר יקרה של הטופמודל, החתונות השוות של השבוע האחרון וכמובן, הבחורה ההורסת שהסעירה את הכנסת - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

עיבוד תמונה

את המצעד נפתח עם חדשות לוהטות במיוחד מעבר לים, כי אתרים מחול מדווחים על תמונות של סקוט דיסיק שמסתובבות ברשת. מה מסעיר? התמונות הן פחות של סקוט ויותר של איבר המין שלו.

רוצים לרכל על אירועי השבוע? רכלו לנו בפייסבוק

סקוט דיסיק. טוויטר, צילום מסך
חבל שאתם לא יכולים לראות./צילום מסך, טוויטר

קדימה למקום הרביעי, שם נמצאת עוד מישהי מהוליווד, הפעם הישראלית נינט טייב שתגיע בקרוב לישראל והכל לצורכי צילומים לסדרה חדשה שתעלה בקשת, שם היא תשחק לצד תומר קאפון ומשה אשכנזי. הסדרה תצטלם בישראל ובקולומביה, ותירגעו, זה לא אומר שנינה עושה עלייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
נינט טייב. רפי דלויה
וולקם באק. נינט/רפי דלויה

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת עוד מישהי שרואה לא מעט את שדה התעופה, קוראים לה בר רפאלי וכעת היא נמצאת בחופשה מפנקת בתאילנד עם המשפחה של בעלה. כמה מפנקת? 2700 דולר ללילה – זה מה שיעלה לכם לשהות בווילה בה היא שוהה.

בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
כמה זה עולה לי? בר/צילום מסך, אינסטגרם

אל המקום השני מגיעה עונת החתונות, כשמצד אחד יש לכם את חתונת השנה של יהודה לוי ושלומית מלכה שהרחיקו עד לדרום הארץ בשביל לערוך חתונה סטייל ברנינג מן, כשמהצד השני נמצא הזוג היפה דנה פרידר ודין שטרן שהלכו על קונספט חוף הים במיקונוס ומיקמו את החופה בחוף מכמורת.

יהודה לוי, שלומית מלכה. ניר פקין
חתונת השנה. יהודה ושלומית/ניר פקין

ובמקום הראשון, איך לא הבחורה שהצליחה להסעיר כנסת שלמה, ככה זה שהבת של דוד ביטן עולה על ביקיני ומעלה תמונות לוהטות במיוחד לעמוד האינסטגרם שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוהטת. ענבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully