וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכת היופי שמונעת כספים מעוזרת הבית שלה

וואלה! סלבס

22.5.2017 / 5:53

מלכת יופי במיל' שפרשה מעולם הדוגמנות, העזיבה את עוזרת הבית שלה בטענה שגנבה ממנה. מצד שני, עובדת משק הבית טוענת כי מדובר בשקר גס, וכי "הישראלית היפה" לא מוכנה לשלם את הפיצויים המגיעים לה. וואלה! סלבס לא יפה

נירית בקשי. אביב חופי
מלכת היופי במיל', נירית בקשי/אביב חופי

לעיתים דברים בחיים לא מסתדרים כמו שהייתם רוצים, כך שמגיעות סיטואציות לא נעימות בהם אנשים מאבדים מזכויותיהם - רק כי הם נתונים לחסדיו של אדם "חזק" יותר. נדמה שזה סיפורה של סיניה פרנקל, אם חד הורית לשלוש בנות, עובדת משק בית לשעבר שהואשמה על ידי מעסיקיה כי גנבה חפצים יקרי ערך - זאת על אף שאין הוכחה בנושא, וכעונש הם מסרבים לשלם את אשר מגיע לה. איך זה קשור למדור הנוצץ בו אתם גולשים בהנאה? זהו, שוואלה! סלבס באה לעשות סדר.

עוד רכילות מרגשת:
לא מפספסת כלום: בר רפאלי מנענעת על הבמה עם אירוסמית'
מייקל לואיס מוביל ריהוט לבית החדש

רכלו על השערורייה של מלכת היופי בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בימי הזוהר, נירית בקשי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכל קרה בביתם של מלכת היופי לשנת 2000, נירית בקשי ובן זוגה גיל קורן, שהעסיקו בביתם את עוזרת משק הבית בשנה האחרונה. לפני כחודשיים הפסיקה הגברת פרנקל להגיע, לאחר שהאשימו אותה כי גנבה מהם כסף במטבע זר, לצד עוד תכשיט יקר ערך, שדרשו ממנה להחזיר.

פרנקל שאיננה ידעה כלל במה מדובר, אמרה כי היא לא עשתה שום דבר שכזה ומכיוון שטענו בפניה כי הכל מצולם, הם מוזמנים לבדוק. חשוב לציין כי בקשי היא צלמת הריון וילדים מקצועית - בעלת סטודיו שממוקם בביתה, כך שנראה כי יש לא מעט אנשים שבמידה ויחפצו בדבר יוכלו גם כן לעבור ולקחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אירוע אופטיקנה נירית בקשי מלכת יופי במיל. אביב חופי
לא מוכנה לשלם, בקשי/אביב חופי

עורכת הדין אורית רענן, ששמעה על המקרה המצער של פרנקל (אשר עובדת אצלה גם כן) - החליטה לסייע במקרה ללא דמי טרחה, ולפעול בכדי לדרוש את אשר מגיע לעוזרת הבית. בעת פניה לבעלה של בקשי, הוסבר לו כי נותר חוב של 1,247 שקלים הכוללים פיצויים וימי חופשה. סכום מכובד אך לא בלתי נתפס, שמשמעותי מאוד לעובדת משק הבית.

הזוג, שסרב בתוקף לתשלום, טען כי אין בינם יחסי עובד-מעביד והם אינם מחויבים כלל לשלם לה, כך שאם כבר מישהו חייב פיצוי זו היא להם. ההאשמות נעשו על אף שלא הוכיחו עד כה כי היא אכן גנבה מהם, כך שככל הנראה הפסקת ההתקשרות בין הצדדים נותרה ללא תגמול על העבודה.

נירית בקשי. אביב חופי
מקרה מסובך? בקשי/אביב חופי

עורכת דינה של פרנקל, מסרה לוואלה! סלבס כי "מדובר בפרשייה אומללה, בה זוג חזק מנצל את כוחו על מנת להימנע מתשלום זכויות קוגנטיות לאישה השייכת לאוכלוסייה מוחלשת, אשר נאבקת על קיומה וזאת תוך שהם פוגעים בשמה הטוב ובכבודה".

נירית בקשי וגיל קורן לא מסרו תגובה רלוונטית לידיעה.

פנייתה של עורכת הדין אורית רענן אל נירית בקשי ובעלה גיל קורן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully