וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו חובב ישראליות, איזו כוכבת תשדכו לו?

20.5.2017 / 0:06

הכדורגלן המסוקס שמחזיק בחשבון האינסטגרם הפופולרי ביותר לספורטאי ברשת, נדלק על ישראליות יפהפיות ולא חושש להתחיל איתן? נהדר, כי וואלה! סלבס מצאה כמה מקומיות מרגשות שיכולות להתאים לרונאלדו. בחרו את מי הייתם משדכים לו

צילום מסך

שמעתם עם מי רונאלדו התחיל? אז מתברר שאחד הכדורגלנים המפורסמים ביותר בעולם, זה שמבלה עם סופר מודלז באותה התדירות שבה אתם רואים את הקופאית בסופרמרקט, מי שטס מסביב לעולם לחופשות לוהטות ומדגמן תחתונים בזמנו הפנוי - חושק בנשים הישראליות. או זה לפחות מה שעולה מהשיחה בין מי שעומד מאחורי חשבון האינסטגרם הסופר-פופולרי שלו, לכמה צעירות מקומיות נלהבות.


רכלו על רונאלדו והשידוך הראוי שלו בפייסבוק

כריסטיאנו רונאלדו. GQ, צילום מסך
חובב ישראליות, כמובן. כריסטיאנו רונאלדו/צילום מסך, GQ

בטח קראתם השבוע קראתם בוואלה! סלבס, שכריסטיאנו רונאלדו בן ה-32 שלח הודע הפרטית ואפילו הזמנה לביקור בספרד לדוגמנית ישראלית בת 20, שמאוד הופתעה לגלות שאחד הספורטאים הנחשקים על הגלובוס מחמיא לה ורוצה בחברתה. זה לא היה הפלירטוט הראשון שלו עם בנות ישראל, אך אחרי החשיפה הגיעו למערכת וואלה! סלבס עוד כמה עדויות לגבי ישראליות שהיו בסוג-של-תקשורת עם הכוכב.

הפתעה שבנות ישראל עושות את זה לכדורגלן העל? אז זהו, שוואלה! סלבס אספה עבור רונאלדו מקבץ נשים מפורסמות ישראליות, יפהפיות אחת אחת, שעשויות להנעים את זמנו של הפורטוגלי אם יציע להן בילוי באופן הנכון. רוסלנה, אטיאס או בכלל טיטי, במי הייתם בוחרים כשידוך הראוי עבורו? יאללה, הצביעו:

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully