וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק השמועות: הסיפורים המזעזעים ביותר על כוכבי הוליווד

12.5.2017 / 0:28

ביונסה שיקרה לכל העולם, אליל הבנות כיכב בסרט פורנו, קמרון דיאז מבזבזת מיליונים על מקלחת, ריצ'רד גיר הסתבך בסיפור מהתחת, הקשר של אנג'לינה ג'ולי ואחיה ואלביס? בכלל עדיין חי. וואלה! סלבס החליטה לעשות סדר בכמה מהשמועות המשוגעות ביותר שסופרו על כוכבי העל מחו"ל

בגידות, פרידות, שקרים ומריבות, בריתות מרגשות, כעסים, פיטורים, ניתוחים, רצח ואלימות, הסכמים חשאיים, סמים ולחצים: אם להאמין לשלל צהובוני העולם, חייהם של כוכבי הוליווד ועולם הבידור, הם דרמה אחת ארוכה שלעולם לא נגמרת, גם אחרי שהקהל הלך הביתה, המצלמות כבו ופנסי התאורה קופלו. אבל היפים והמפורסמים? הם כבר כמעט שאינם מתייחסים לשטויות שעליהן אנשים מרכלים מדי יום, מלבד חריגות שמפציעות על שערי צהובונים ובגללן הם תובעים את כלי התקשורת - ובדרך כלל מנצחים.

עם זאת, לאורך השנים היו כמה שמועות שעסקו בחייהם האישיים של המגה-סטארים, שנותרו עקשניות במיוחד ולא חלפו עם הרוח - כך שאפילו השחקנים הכי איכותיים או הזמרים מצליחים ביותר, נדרשו להגיב עליהן. כי מי לא היה רוצה לברר לעומקו של עניין, אם השחקן המצליח אכן הגיע בסודי סודות לבית החולים, רק כדי לחלץ מכרסם שנתקע בפי הטבעת?


שמועות או אמת? רכלו עם וואלה! סלבס בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אשרי המאמין, כן?/מערכת וואלה!, צילום מסך

לכן, וואלה! סלבס החליטה להביא בפניכם כמה מהסיפורים המופרכים ביותר שנשמעו בשנים האחרונות בהוליווד - בין ביונסה למיק ג'אגר, מקמרון דיאז לקים קרדשיאן, ג'ורג' קלוני ואפילו אלביס פרסלי, הם ובני משפחתם נאלצו להדוף חרושת שמועות מרושעת, סיפורים משוגעים והדלפות מגוחכות. עד כמה? קראו בעצמכם:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully