וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הראפר הכריח אותי לשרת אותו כשהוא עירום"

וואלה! סלבס

9.5.2017 / 10:46

הראפר האמריקאי פי די, שאולי מוכר לכם בשמו הקודם פאף דדי, שכח שיש גבולות ברורים ליחסי עובד-מעביד - כך שהכריח את השפית שלו לשרת אותו ואת חבריו כשהם עירומים כמו ביום שנולדו. בערך. כעת היא תובעת. וואלה! סלבס נו, נו, נו

פאף דאדי. Ian Gavan, GettyImages
קצת נסחף. פי דידי/GettyImages, Ian Gavan

הראפר שון "פי דידי" קומבס, הזכור לחלקכם בשם הבמה הקודם שלו - פאף דדי, כוכב אמריקאי-בינלאומי בקנה מידה, אמנם לא נמצא בשיא קריירת המוזיקה בשנים האחרונות, אך פועל רבות מאחורי הקלעים. מדובר בבעלים של לייבל מצליח, אמן שמטפח אומנים צעירים, חבר של הקרדשיאנ'ז שבעקרון שוחה בבריכה של שטרות ירוקים.

עם זאת, כמו שקרה לרבים וטובים ממנו, נראה שהשתן עלה למיסטר דידי לראש, כך שהמוזיקאי שכח שהוא לא יכול לעשות כל מה שעולה על רוחו במסגרת חיי העושר שלו. למשל, הטרדה מינית של השפית שלך? קבל תביעה משפטית!


לעוד רכילות מהביצה:
שיר אלמליח מרגשת את איטליה, בתחתונים בלבד!
"הם מנסים לרצוח אותי": נחשפו מכתבים מצמררים של מייקל ג'קסון ימים לפני מותו

מה אתם אומרים על השערורייה של פי דידי? רכלו בפייס

הראפר פי דידי עם נערות בביקיני במסיבת בריכה. GettyImages
אוהב לחגוג, פי דידי/GettyImages

השפית לשעבר של הכוכב, סינדי רואדה, החליטה שהיא לא מוכנה לשתוק על התנהגותו המזעזעת של דידי. על פי טענותיה, הראפר היה מזמן את הטבחית להגיע עם ארוחה עבורו לחדר השינה הפרטי באחוזתו שבלוס אנג'לס, מיד כשסיים לקיים יחסי מין. באחת הפעמים כשנכנסה לחדרו ומצאה אותו עירום כביום היוולדו, אף פנה אליה ושאל: "את אוהבת את מה שאת רואה?".

עם זאת, הצהובונים בהוליווד מדווחים כי לא רק דידי אחראי למעשים הפולשניים והמביכים, אלא נראה כי גם כמה מחבריו לא למדו טאקט מהו. כלומר, היו נכנסים למטבחה של השפית בעירום מלא, ומבקשים ממנה "לבדוק את נכסיהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
הראפר פי דידי תומך בברק אובמה. Alan Diaz, AP
פיס אנד לאב, פי דידי/AP, Alan Diaz

השפית החליטה שהגיעו מים עד נפש - ושיתפה אחד מאנשי הצוות בהשפלות אותן היא חווה על בסיס קבוע. כמובן שהדבר הגיע לאזניים הלא נכונות, כך שהעניין עלה לה בפיטורים לפני כשנה.

רגע לפני, מנהל משק הבית של דידי פנה אליה בטענה שהיא בכלל גנבה את אחד משעוניו היוקרתיים של דידי, אך הם מוכנים להציע לה "הצעה מפתה": לחתום על חוזה בו היא מוותרת על הזכויות לתבוע את הראפר - וכתגמול "לא יתבעו אותה על הגניבה".

פי. דידי. Michael Buckner, GettyImages
איך הסחורה? פי דידי/GettyImages, Michael Buckner

רואדה סרבה בתוקף לחתום על הסכם, כך שכמובן "שוחררה" מעבודתה המפוקפקת מיד לאחר מכן. כעת, היא הגישה תביעת ענק כנגד הראפר, זאת למרות שדובריו טוענים ש"העובדת הממורמרת פוטרה בגלל סיבות אחרות והחליטה לתבוע על שקרים קלי דעת". שיהיה.


וואלה! סלבס לעולם לא מבלה בעירום, גם לא במקלחת.

פי דידי. Kevin Winter, GettyImages
במערומיו. דידי/GettyImages, Kevin Winter
  • עוד באותו נושא:
  • פי דידי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully