וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביבר העייף או ריהאנה המאחרת: איזו הופעה יותר ביאסה?

6.5.2017 / 2:31

שני סופרסטארים בינלאומיים, שהגיעו לביקור קצרצר ונתנו שואו גדול עם המון להיטים - שהותיר כמה מעריצים מאוכזבים. וואלה! סלבס לא רוצה להשוות, אבל איזו הופעה הותירה יותר צופים מדוכאים? אתם קובעים

צילום מסך

למרות הקריאות לחרם תרבותי, מחירי כרטיסים גבוהים או קרבות בין מפיקים מקומיים - אי אפשר לומר שהקהל הישראלי לא זכה לשלל הופעות מרשימות של כוכבי על בתעשיית המוזיקה העולמית בשנים האחרונות. עם זאת, היו שני פופסטארים מרגשים שהותירו את המעריצים בארץ הקודש מאוכזבים: ריהאנה וג'סטין ביבר, ברור שהכוונה היא אליכם.


רכלו על ההופעה של ג'סטין ביבר גם בפייסבוק

ריהאנה, ג'סטין ביבר. נמרוד סונדרס
אכזבה או אהבה? ג'סטין ביבר VS ריהאנה/נמרוד סונדרס

אי שם בסוף שנת 2013, היתה זאת רי-רי שהגיעה לארץ הקודש שעות ספורות לפני שעלתה על הבמה בפארק הירקון. מנתב"ג, המשיכה ישירות לטבילה בים המלח, עלתה באיחור מעצבן להופיע בתל אביב וחתכה את המופע כדי שאנשים יוכלו לשוב לביתם לפני זריחת השמש - מה שנגמר בבקשת פיצוי מהפקת האירוע בבית המשפט.

שלוש וחצי שנים אחר כך, ביבר דווקא נחת בארץ הקודש ערב לפני השואו, אבל את השעות שלפני המופע העביר בטיול , גם במקום הנמוך ביותר בעולם. האם זה מה שהביא את הכוכב להיראות (ולהישמע) ספק-עייף-ספק-מזלזל כשעשרות אלפי מעריצים ומעריצות נלהבים מצפים למופע גדול מהחיים, אך מסתפקים בהמון זיקוקים.

כעת, זה הזמן שלכם לסייע לוואלה! סלבס להחליט, מה ביאס יותר: המופע של ריהאנה או זה של ג'סטין ביבר בתל אביב? צפו בהשוואה והצביעו:

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully