וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: החתונה שתפתיע את הביצה המקומית

5.5.2017 / 0:29

כוכבת הילדים שילדה בן בכור, הטופמודל שחוגגת מסיבת רווקות, השחקנית המקומית שקטפה תפקיד הוליוודי, הזמר העולמי שקפץ לביקור וכמובן, הפאוור קאפל שהחליט למסד את היחסים ביניהם - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

עיבוד תמונה

הרשימה נפתחת עם מזל טוב גדול לכוכבת הילדים, שיר מורנו ובעלה, אורן מאור, שאחרי תשעה חודשים שנראו כמו תשע שנים – הביאו סוף סוף לאוויר העולם את בנם הבכור.

שיר מורנו. ניר פקין
קולולו. שיר ומאור/ניר פקין

קדימה למקום הרביעי, שם נמצאת חברה שם נמצאת מישהי שיש סיכוי שבקרוב גם תכנס להיריון, כי שלומית מלכה מתחתנת ממש בעוד שבועיים, אבל רגע לפני – היא תחגוג מסיבת רווקות מושקעת ביותר עם כל חברותיה היפות בצימר מפואר בצפון הארץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שלומית מלכה. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
יוצאת לחגוג רווקות. שלומית/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה

במקום השלישי נמצאת עוד מישהי שמצליחה בעולם, מלי לוי שמה ולאחרונה היא קטפה תפקיד שווה במיוחד בסרט הוליוודי חדש של הבמאי הישראלי אריאל ורומן. לוי תשחק בסרט שיספר את סיפורו של סוכן המוסד אשרף מרואן.

מלי לוי. שוקה כהן,
מלי לוי/שוקה כהן

אל המקום השני מגיע עוד אחד שיודע דבר או שניים על התעשייה בהוליווד אבל גם על העם היהודי, ככה זה שקוראים לך ג'סטין ביבר והאיש שגילה אותך הוא יהודי. ביבר, למקרה שלא חייתם בישראל בשבוע האחרון, קפץ לביקור פלוס הופעה והשוויץ בשרירים שלו כשיצא לתפוס קצת שמש במרפסת של חדר מלונו.

ג'סטין ביבר בתל אביב. ניר פקין
וולקם! ג'סטין/ניר פקין

ובמקום הראשון, תגידו שלום לאחד מהזוגות היותר יציבים וחמודים בתעשייה המקומית, אורלי וילנאי וגיא מרוז שהחליטו שעם כל הכבוד לנישואים האזרחיים, הם רוצים לעשות את זה כדת וכדין, כך שבקרוב מאוד הם כנראה יצעדו על מדרגות הרבנות. בקטע טוב, כמובן.

אורלי וילנאי, גיא מרוז. ניר פקין
שיהיה במזל! אורלי וגיא/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully