וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין ביבר אוהב את עצמו - ואת החברה החדשה שלו

3.5.2017 / 13:45

בשורה מרה לצעירות ישראליות שקיוו לכמה שעות של רומנטיקה עם פופסטאר: על פי הדיווחים בהוליווד, לג'סטין ביבר יש חברה חדשה ומפורסמת, שנשארה באמריקה בשעה שהוא עושה את תל אביב. וואלה! סלבס אהבה לנצח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אהבה חדשה-ישנה. היילי סטיינפילד עם ג'סטין ביבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם זה מאוחר מדי? כי נדמה שלנשים הישראליות שמחבבות את ג'סטין ביבר - שבמקרה גם מופיע הערב (ד') בתל אביב במסגרת סיבוב ההופעות העולמי שלו - אולי לא תהיה הזדמנות לנסות לכבוש את לבו של הפופסטאר. כן, מעריצות מוחות דמעה, חובבות פופ קורעות את החולצה, איפור נמרח בכל מקום.

הסיבה: על פי הדיווחים בהוליווד, לביבר יש חברה חדשה ומפורסמת. מדובר בליידי שהיא גם בת 20, גם זמרת, גם כוכבת קולנוע וגם אושיית נוער מסוקרת, שבמקרה נקראת בדיוק כמו אחת האקסיות המוכרות של ג'סטין. שוקינג!


עוד רכילות מרגשת:
ג'סטין ביבר משתזף טופלס בתל אביב
רוסלנה רודינה חוזרת למסך. עם החבר של האקס שלה

רכלו על הזוגיות של ביבר בפייסבוק

ג'סטין ביבר. GettyImages
תפוס, כנראה. ג'סטין ביבר/GettyImages

אם ביבר יראה לכם רגוע על הבמה הערב בישראל, זה כנראה בגלל שפחות מיומיים לפני הספיק לראות בניו יורק את השחקנית היילי סטיינפילד, שעל פי השמועות היא בת הזוג החדשה שלו. אתר הרכילות ההוליוודי TMZ, מדווח שאחרי שהתגבר על היילי בולדווין פצח בקשר עם סטיינפילד, אותה הכיר בתיווכו של הכומר שלו בכנסייה שבלוס אנג'לס. צדיק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
היילי סטיינפלד. GettyImages
רוצה להיות גירלפרנד? היילי סטיינפילד/GettyImages

השניים, כך מתברר, מתראים זה עם זו כבר במשך חודש שלם (!), מה שנחשב לתקופת נצח במונחים של אליל הבנות הצעיר. מלבד שיחת וידאו מתועדת על ידי הפפראצי שערך איתה, ביבר גם פגש אותה ביום שני בערב אחרי אירוע הגאלה במוזיאון המטרופוליטן (שאליו לא הגיע), ממש רגע לפני שעלה על הטיסה הפרטית שלו לכיוון ישראל. זאת אהבה.

סטיינפילד, אם עדיין לא שמעתם את שמה, הייתה מועמדת לפרס האוסקר על תפקידה בסרט בסרטם של האחים כהן, "אומץ אמיתי", כמו גם השתתפה בסרטים "פיץ' פרפקט 2", דגמנה עבור בית האופנה מיו מיו והיתה חלק מהסקוואד של טיילור סוויפט בקליפ ל"Bad Blood". עסוקה? עם ביבר בחייה, אפילו יותר.


וואלה! סלבס מאוהבת בעצמה, ממש כמו שביבר שר.

ג'סטין ביבר בתל אביב. ניר פקין
זה כבר ביבר שמבלה בישראל/ניר פקין
ג'סטין ביבר בארץ. ניר פקין
שלום, חבר. ג'סטין ביבר בתל אביב/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully