וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפורסמים כחול-לבן בוחרים: מה הכי ישראלי לדעתם

קים וייס

2.5.2017 / 0:37

חומוס, חוצפה או צפצופים על הכביש? כמה מהאנשים המוכרים ביותר במדינה מסבירים מה הדבר הכי "ישראלי" לדעתם, מנסים להשלים את ההמנון הלאומי בהצלחה ומתרגשים מהעובדה שמדובר בחגיגות השנה ה-69 - גם במיטה. וואלה! סלבס זו ארצנו

צילום: אבי כהן, עריכה: מיכאל ברגמן

שאו בגאון את דגל ישראל, פצחו במחולות, זהו יום העצמאות ה-69 למדינה - הזדמנות מצוינת עבור וואלה! סלבס על מנת לבדוק עם כמה מהמפורסמים והמפורסמות הכי מוכרים בגבולות ארץ הקודש מה הדבר הכי ישראלי בעינם. התשובות? תאמינו או לא, לא מפתיעות מאוד, כי מתברר שהם חושבים ממש כמוכם.

מאחורי הקלעים של תצוגת האופנה הכי ישראלית שנערכה בשיתוף עמותת הרוח הנשית, גילו 'מלח הארץ' בהם אורנה דץ, גלית גוטמן או מוטי רייף, מה הכי מייצג את עם ישראל היושב בציון. התשובות, נעו בין צפצופים בכביש, "על האש" או פלאפל ופטישים בכיכרות העיר, ל"חוצפה שלנו לעשות מה שבא, לא לדפוק חשבון", כפי שהסבירה המעושרת לאה שנירר. הזמרת אפרת גוש, טענה שהכי ישראלי לדעתה הוא ש"ישראלי רואה ישראלי אחר בחו"ל ואומר - 'היי זה משלנו'".


רכלו על מה הכי ישראלי בעיניכם בפייסבוק

אילוסטרציה כוכב ישראלי יום העצמאות 2017. רפי דלויה
אילוסטרציה כוכב ישראלי יום העצמאות 2017/רפי דלויה

רגע אחר כך, הכוכבים התבקשו להשלים את המשפט האלמותי מההמנון הלאומי - התקווה, "נפש יהודי...". בעוד שהמילה "הומיה" היא התשובה הנכונה, כך שרובם ידעו זאת, היו כמה שהתחכמו בתשובותיהם. המגישה לירון ויצמן, הסבירה ש"נראה לך שהם התחכמו, הם פשוט לא ידעו את ההמשך!". הכי פטיש לראש, חמודים.

אם כבר חגיגות השנה ה-69 לעצמאות, וואלה! סלבס החצופה (הכי ישראלית שיש) מאוד רצתה לדעת מה התנוחה האהובה על המפורסמים במיטה. בכל זאת, המספר המיוחד מייצג תנוחה מינית מדוברת, כך שהמפיק רייף הסביר ש"החוכמה היא לגוון, זה תלוי אם איתה או אותו", ושנירר הודתה ש"פרו ורבו, עם 69 יכולים להביא עוד פרו ורבו למדינה, אז בבקשה". כל השאר החמקו באלגנטיות, כולל טיטי איינאו ששאלה בצחוק "מה זה 69" ודפנה לוסטיג - שטענה ש"אין בעיה עם זה, אבל תיזהרו ממירי רגב, שלא אוהבת שלוקחים סמלים של המדינה ונותנים להם משמעויות חדשות".


וואלה! סלבס חוגגת 69 בשעת לילה מאוחרת, לפחות פעמיים בשבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully