וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי מיקה במכתב אישי לבת משפחתה שמתה באסון השריפה בכרמל

1.5.2017 / 10:00

לרגל יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, שי מיקה פותחת את הלב ומספרת על הזיכרון והגעגועים לבת דודתה ביום העצוב הזה. וואלה! סלבס לזכור ולא לשכוח

שי מיקה יפרח. אלירן אביטל, שוקה כהן, אורית פניני, ערן לם,
שי מיקה יפרח/אלירן אביטל, שוקה כהן, אורית פניני, ערן לם

זוכת הריאליטי שי מיקה יפרח, איבדה את בת דודתה איילה יפרח - באסון השריפה בכרמל בשנת 2010. "איולה שלי, כל שנה אני מוצאת את עצמי כותבת לך. השנה, אני לא יודעת איך להגיד לך את זה, שלא תהרגי אותי. אני כותבת לך מתאילנד. המקום שכל כך אהבת, אפילו אמא כאן איתי!", היא כותבת לה.

"מצחיק שתמיד אמרת לי שאני אוהב את תאילנד, עכשיו אני מבינה למה. כל כך מתאים לך להסתובב כאן, מחוייכת כל היום, מוקפת באהבה בצבעים של אנשים".


שתפו את סיפורכם בדף הפייסבוק של וואלה! סלבס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שי מיקה עם איילה יפרח ז"ל וחברותיהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לא רק בתאילנד ניסיתי לדמיין אותך. כבר שבע שנים שבכל מקום שהתעוררתי בעולם דמיינתי ואם, כל כך שונאת את ה"ואם"! דמיינתי אותך, פעם משתזפת בחופים, את? אפילו לשמש לא היה סיכוי לנצח אותך!

פעם בחגים, פעם באירועים משפחתיים, ופעם אולי אותך עם אבא צוחקים. והכי אותך מתחתנת, ואמא לכמה ילדים. כי כזאת היית, מנצחת בחיים! אבל שוב ה- ואם, ואם, ואם!"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שי מיקה. דייב שחר
שי מיקה/דייב שחר
אז מה הטעם? הטעם מר, נגמר

"איולה, הזמן עובר ואני משחזרת רגעים שלנו יחד. מחבקת אותם חזק חזק עד שהופכים לזיכרון, ונוצרת מהפחד שיום יבוא ואשכח אחד מהם.

זה לא נתפס שלא יהיו לי עוד רגעים איתך ושאת לא תחזרי, ושלא אזכה לראות אותך כמו בדמיונות שלי. לא תהיי אמא, לא ילדים מסביב, לא תאילנד, לא החיוך שלך, לא הצחוק המתגלגל שלך עם אבא, ואני אפילו לא יכולה לקבל חיבוק?

אז מה הטעם? הטעם מר, נגמר. איך פשוט ביום אחד זהו נגמר? איך זה שאני מתבגרת ואת אותו הדבר.. החיוך שלך הוא הכח שנשאר. אני נלחמת שרק הוא יהיה הזיכרון, לא הפחד, לא הכאב. אני לא אתן ללהבות לנצח, לא שוב".


וואלה! סלבס מרכינה ראש ומתייחדת עם המשפחות השכולות.

  • עוד באותו נושא:
  • שי מיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully