וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חידון הריאליטי הישראלי הגדול

2.5.2017 / 0:32

צפיתם ב"היפה והחנון", מכירים את כל המתמודדים של "המירוץ למיליון", זוכרים את כל הרומנים שהיו בבית "האח הגדול'? בואו נראה אתכם עונים נכון על חידון הריאליטי המקומי הגדול. וואלה! סלבס טראש כחול-לבן

השנה: 2001. התקופה: ימיו הראשונים של ערוץ 2. על המסך: בין שלל תכניות האקטואליה והאירוח, עלתה לאוויר "החפרפרת" - תכנית המציאות (או במילים אחרות: תכנית ריאליטי) בהנחייתו של איתי אנגל. אז נכון, התכנית נחלה כישלון, אבל היי, מאז אתם לא מצליחים לקום מהספה בכל פעם שעולה תכנית ריאליטי חדשה, ולא, לא משנה כמה היא נחותה ועלובה.


אוהבים ריאליטי? רכלו על זה בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השנה: 2017. התקופה: פליטי ריאליטי צצים כמו פטריות לאחר הגשם. על המסך: תכניות מציאות ללא הפסקה, בכל תחום ונישה, כמו אוכל, מוזיקה, ריקוד, רומנטיקה והיד עוד נטויה. כן, אתם מכורים לריאליטי - יש כאלה שיותר ויש שפחות, אך נראה שאין אדם אחד במדינת ישראל שלא צפה בפרק של ריאליטי כזה או אחר, או לא מכיר לפחות דמות ריאליטי אחת.

אז אם אתם זוכרים מה היה התחביב של שפרה קורנפלד בעונה הראשונה של "האח הגדול" או אתן זוכרות מי אמרה את המשפט המדובר "עוף זה ציפור ופרה זה חיה" - הגיע הזמן שלכם לבחון את עצמכם ולראות כמה אתם טובים בהיסטוריה של עולם הריאליטי הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully