וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאי אמת: עד כמה אתם מכירים את קים קרדשיאן

וואלה! סלבס

21.4.2017 / 6:01

בכל שבוע יתפרסמו חמש עובדות על כוכב גדול מעבר לים, אך רק אחת מהם נכונה. אז עד כמה אתם מכירים את הסטארים הגדולים בעולם?והשבוע- קים קרדשיאן

לכל אחד יש סוד שהוא מסתיר מהעולם: בין אם זה שם הנעורים שלו, המאכל הדוחה האהוב עליו או סתם פטיש חסר היגיון, אבל עם עובדות אי אפשר להתווכח. אי לכך, וואלה! סלבס מציבה בפניכם אתגר חדש - נסו לגלות מה האמת ההזוייה על הכוכבים שאתם כל כך אוהבים לרכל עליהם.

מדי שבוע, וואלה! סלבס תציג בפניכם חמש עובדות על הכוכבים ההוליוודים ותבקש מכם לגלות מה העובדה האחת שהיא אמת ומה ארבעת השקרים שהיא בדתה ממוחה הקודר והעלוב. אז מוכנים לשחק?

השבוע עומדת לפינה לשיפוטכם: מלכת הטראש האחת והיחידה - קים קרדשיאן. הכוכבת שעברה חודשים קשים בחייה: מהשוד, התמוטטות העצבים של בעלה, ועד תהיות האם גם היא בדרך לאבד את זה, הסתובבה לאחרונה בעיר מגוריה, אל.איי, ולצערה עברה עוד מקרה מבהיל כאשר נתקל בה עובר אורך פנים מול פנים. קימי כמובן נלחצה עד מאוד לאור השנה המסעירה שעברה עליה, וכהמלצה - כדאי להחליף שוב את חברת אבטחה.

אז האם תצליחו לנחש מה האמת? באיזה שעות קימי הכי אוהבת ללכת לים ומה הסיבה לכך? מהו הפחד הכי גדול שלה? וכיצד מר ווסט דואג לשמור על הסטייל בארונה? הפכו את הקלפים וגלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully